• A-
    A+

Гавриш Ірина Ігорівна

  Гавриш Ірина Ігорівна

 

Посада, місце роботи
Учитель французької мови Чернівецької гімназії № 3 Чернівецької міської ради
Освіта
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2009 рік
Самоосвіта
Сертифікація PRO FLE
Педагогічний стаж
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Посилання на відеорезюме
https://drive.google.com/file/d/16gzAHJxfhJsvLrmB8O86NIrQjFeuHt8o/view
Педагогічне кредо
«Успіхи у навчанні – діло часу та сміливості розуму»

 

Педагогічний портрет

Сучасне суспільство ставить нові вимоги до особистісних і професійних якостей людини – рівня її соціальної адаптації, загальної культури, загальноосвітньої і спеціальної підготовки, творчих здібностей. В заклади освіти приходять покоління дітей, які живуть в інформаційному суспільстві, в цифровому середовищі і, щоб скористатися його перевагами, необхідно переосмислити цінність знань та самодостатність учителя як джерела інформації.
Тому свою педагогічну діяльність спрямувала на організацію освітнього процесу, за якого неможлива бездіяльність учня в колективному взаємодоповнюючому процесі пізнання. Це означає, що процес навчання базується на взаємодії всіх його учасників: кожен учень має конкретні завдання, за які він повинен публічно відзвітувати, або від його діяльності залежить якість виконання поставленого перед групою завдання. Вчитель у свою чергу відіграє роль організатора цього процесу.
Застосовую техніку аутотренінгу, що передбачає залучення різних каналів сприйняття навчального матеріалу, це і візуалізація, і аудитивний матеріал, і тактильне сприйняття. Сприятливий клімат на уроці допомагає учням засвоювати навчальний матеріал без надмірних зусиль. Таким чином учні виступають у ролі активних учасників процесу навчання, а я, у свою чергу, допомагаю їм.
Використовую багаторівневу систему оцінювання, тобто оцінка кожного учня зорієнтована безпосередньо на роботу самого учня, на його персональний прогрес у навчанні, на його особливості сприйняття.
Вибір методик та форм роботи відбувається з урахуванням вікових особливостей учнів. Відтак, у молодших класах використовую ігрові методи, вивчення пісень та віршів відбувається весело та за допомогою рухів. Діти краще вчаться спільно приймати рішення, колективно вирішувати поставлені завдання, креативно мислити. В старших класах активно застосовую інформативно-комунікативні засоби. Учні виконують пошукову роботу для створення проекту, презентації. Таким чином, учень старших класів вчиться організовувати свій процес навчання, побачити свої досягнення та отримує навички для самоосвіти, самоорганізації та самореалізації.
Оскільки іноземна мова є важливим засобом міжнародного спілкування, виникає потреба у формуванні в учнів певного рівня іншомовної компетенції. Ключовим завданням для себе вбачаю побудову освітнього процесу, спрямованого на особистісні якості учня, всебічний розвиток учня, а також підготовку учнів до спілкування в реальних життєвих ситуаціях. Вважаю, що робота педагога полягає в умінні грамотно поставити цілі навчання, якісно їх виконати, навчити учнів застосовувати знання на практиці та прагнути до самовдосконалення і саморозвитку впродовж усього життя.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux