Золотаренко Альона Віталіївна
Місце роботи
|
Навчально-виховний комплекс «Гімназія – спеціалізована школа I ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради Херсонської області
|
Посада
|
Вчитель української мови й літератури
|
Освіта
|
Херсонський державний університет, 2006 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Сертифікат «Управління в умовах інноваційних змін», сертифікат «Тренінг з медіаграмотності» (2017); свідоцтво про підвищення кваліфікації заступників директора з навчально-виховної роботи за фахом «учитель української мови й літератури» (2016)
|
Загальний стаж роботи
|
10 років
|
Педагогічний стаж
|
10 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
10 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Намагайся викликати в учнів інтерес до навчання всією своєю особистістю» (А. Дістервег)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=R92Kh09Y0HQ
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://alenazolot.wixsite.com/personal-ua
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Я вважаю, що сучасний педагог – творчий, небайдужий до вчительської справи, який передбачає стратегічним завданням своєї діяльності формування інтелектуальної еліти нації. Під час освітнього процесу дбає про умови максимального розвитку особистості учнів з опорою на такі ціннісні орієнтири, як культура і здоров’я.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Працюючи педагогом 10 років, я творчо змінююсь, бо прагну бути взірцем для вихованців: організатором, генератором ідей, корисною під час пояснення нового матеріалу, узагальненні, аналізі тексту, виконанні дослідження. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Аналіз сучасних освітніх тенденцій визначає правильність обраного мною напрямку педагогічної діяльності та реалізацію педагогічної ідеї «Формування готовності учнів до саморозвитку засобами сучасних освітніх технологій на уроках української мови й літератури».Роботу щоразу організовую на засадах партнерства та компетентнісного підходу до викладання предметів. Реалізація цієї ідеї можлива за умови використання ІКТ технологій, можливостей Web 2.0, інфографіки тощо. Продуктивна кожна хвилина уроку – одне із правил, яким керуюсь у роботі. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Я пишаюсь тим, що мої учні – творчі, активні, завзяті люди, справжні молоді патріоти, які прагнуть розвиватися, люблять і поважають рідну мову, ідентифікуючи себе частиною українського народу. |
|
Знай наших! Які Ваші очікування від конкурсу? Участь у конкурсі «Учитель року – 2018» – це можливість самовдосконалюватися, бути гідною звання вчителя нової української школи. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримують близькі та рідні люди: мама, чоловік і діти. Справжні порадники – колеги нашого закладу, креативні та професійні люди.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? По життю я радію з того, що завдяки працелюбності та відповідальності, бажанню бути кращою, ніж учора, досягаю поставленої мети.Які Ваші захоплення (хобі)? Захоплююсь сучасною поезією, театром. |