Цвітенко Віра Миколаївна
Місце роботи
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Героя України Андрія Снітка смт Маневичі Маневицького району Волинської області
|
Посада
|
Вчитель української мови та літератури
|
Освіта
|
Криворізький державний педагогічний університет, 2004 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (2015)
|
Загальний стаж роботи
|
18 років
|
Педагогічний стаж
|
8 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
4 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Бути шукачем і дослідником. Якщо не буде вогника у вчителя, то не вдасться його запалити в учнях»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=tS1ia
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Мотиватор, новатор, консультант, організатор, комунікатор, психолог і наставник.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Комунікабельна, толерантна, відповідальна, творча, прагну до вдосконалення.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю у належному фінансуванні даної сфери, осучасненні матеріальної бази шкіл, оновленні системи перепідготовки та підвищенні кваліфікації учителів. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? У навчально-виховному процесі використовую технології проблемного, особистісно орієнтованого, диференційованого навчання, ІКТ.Застосовую методи «Прес», дослідження-спостереження, метод вправ, створення інтелект-карт, асоціативних схем, «Перевернене» навчання, «Захисти свою позицію». Використовую такі форми роботи: індивідуальна, фронтально-колективна, самостійна, парно-групова. Працюю над проблемою «Формування в учнів предметних компетентностей у контексті положень «Нової української школи». |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися? Мої учні – учасники олімпіад і мовно-літературних конкурсів. Але головне те, що вони вміють знаходити спільну мову з іншими, шукають правильні рішення в конкретних життєвих ситуаціях, усвідомлюють відповідальність за свої вчинки, набувають практичних навичок для життя. Я пишаюся своїми вихованцями, школою, в якій працюю, і тим, що я українка.Прагну освоїти дистанційне навчання, ширше впроваджувати його у навчальному процесі. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Творчість, обізнаність, професійний рівень.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу очікую нових ідей і цікавих форм реалізації компетентнісного підходу в навчанні української мови. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Мене підтримують колеги та родина.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Наполегливість і цілеспрямованість допомагають іти до мети.Які Ваші захоплення (хобі)? Моє захоплення – література. |