• A-
    A+

Сітькова Ірина Миколаївна

 

Місце роботи
Часовоярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів           № 15 Бахмутської районної ради Донецької області
Посада
Вчитель української мови та літератури
Освіта
Слов’янський державний педагогічний інститут, 1999 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Вебінар від «Дистанційної Академії» «Як легко запам'ятовувати будь-яку інформацію і як у цьому допоможе ейдетика» (2017)
Курси підвищення кваліфікації: Донбаський державний педагогічний університет (2016)
Дистанційні курси на платформі Prometeus:
«Наука повсякденного мислення», «Як створити масовий відкритий онлайн-курс», «Критичне мислення для освітян», дистанційний курс А. Букач (Білоцерківський ІППО), «Додатки Google у професійній діяльності викладача / адміністратора НЗ» (2017), «Основи Web UI розробки» (2016)
Загальний стаж роботи
18 років
Педагогічний стаж
18 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
«Головне завдання вчителя – навчити дитину мислити»
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=RxHa6
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://sites.google.com/view/port1folio
https://sites.google.com/site/svitslova/
https://goo.gl/YkZeL6

Я – педагог і особистість 

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Які риси сучасного вчителя притаманні особисто Вам?

 
Сучасний учитель – партнер дитини, її помічник на шляху до знань. Він уміє відчувати учня. Сучасний учитель – це гарний фахівець, який не стоїть на місці й постійно вчиться. Він компетентний не тільки в межах свого предмета, бо світ багатовимірний: не можна визначити межу, де закінчується математика й починається література.
Сучасний учитель – це Особистість, бо тільки так можна виховати учнів гідними громадянами своєї держави.
Будь-який учитель – не тільки сучасний – патріот своєї держави, бо саме її майбутнє він плекає.
Я маю ці риси й намагаюся їх удосконалювати.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Освіті в Україні належить пройти важкий і тернистий шлях. Ми маємо відмовитися від старої педагогіки, на національному ґрунті створити власну школу відповідно до настанови Т. Шевченка - І чужого научайтесь, і свого не цурайтесь! Маємо переорієнтувати учнів (а з ними і їхніх батьків) з оцінки на рівень сформованих компетентностей, цінність яких не повинна підлягати сумніву. Школа й родина мають стати партнерами й спільно вирішувати суперечливі питання, адже мета педагогіві батьків однакова – виростити дітей щасливими, конкурентоспроможними, потрібними своїй державі.
Освіта в Україні має відповідати європейським стандартам, а можливо, бути ще кращою.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі?

 

Педагогічна ідея полягає в інтеграції елементів українознавства на уроках української мови та літератури засобами інноваційних технологій.
Реалізувати її дозволяють такі методи: кола Венна, заповнення т-таблиць і кластерів, постановка відкритих запитань, інтернет-вправи, створені на сервісі LearningAppsта в Google-формах тощо.
Форми уроку: квест, інтегрований урок, урок-детектив тощо.

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Готова поділитися досвідом використання елементів зазначених вище технологій на уроках української літератури.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися?

Мої досягнення:
обласний конкурс на кращу розробку уроку української літератури за творчістю Т. Шевченка «Марафон-проект» - диплом І ступеня;
обласний конкурс для вчителів-словесників на краще есе (до 200-річчя з дня народження Т. Шевченка) - диплом І ступеня;
обласний конкурс «Творча юнь Донбасу», номінація «Мій наставник» - диплом І ступеня;
обласний конкурс «Створи шедевр» - диплом ІІІ ступеня;
літературний конкурс «Кальміюс», номінація «Поезія для дітей» - диплом ІІІ ступеня;
Конкурс від журналу «Пізнайко» на кращі авторські колядки та щедрівки – переможець;
Конкурс від GEG Ukraine «Мистецький арсенал» - переможець.
Пишаюся здобутками Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2016, 2017), ІV етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» (2016), ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2013).

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Які Ваші очікування від конкурсу?

 

Запорукою успіху на конкурсі «Учитель року» є фахова майстерність, а також віра в себе й бажання творити.
Від конкурсу очікую нових ідей, окреслення шляхів до подальшого професійного зростання.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

На шляху до перемоги мене підтримують рідні, колеги, адміністрація.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

У досягненні мети допомагають любов до професії, цілеспрямованість, наполегливість.

Які Ваші захоплення (хобі)?

У вільний час пишу вірші, займаюся бісероплетінням.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux