Сітькова Ірина Миколаївна
Місце роботи
|
Часовоярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Бахмутської районної ради Донецької області
|
Посада
|
Вчитель української мови та літератури
|
Освіта
|
Слов’янський державний педагогічний інститут, 1999 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Вебінар від «Дистанційної Академії» «Як легко запам'ятовувати будь-яку інформацію і як у цьому допоможе ейдетика» (2017)
Курси підвищення кваліфікації: Донбаський державний педагогічний університет (2016) Дистанційні курси на платформі Prometeus: «Наука повсякденного мислення», «Як створити масовий відкритий онлайн-курс», «Критичне мислення для освітян», дистанційний курс А. Букач (Білоцерківський ІППО), «Додатки Google у професійній діяльності викладача / адміністратора НЗ» (2017), «Основи Web UI розробки» (2016) |
Загальний стаж роботи
|
18 років
|
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Головне завдання вчителя – навчити дитину мислити»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=RxHa6
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://sites.google.com/view/port1folio
https://sites.google.com/site/svitslova/ https://goo.gl/YkZeL6 |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного вчителя притаманні особисто Вам? Сучасний учитель – партнер дитини, її помічник на шляху до знань. Він уміє відчувати учня. Сучасний учитель – це гарний фахівець, який не стоїть на місці й постійно вчиться. Він компетентний не тільки в межах свого предмета, бо світ багатовимірний: не можна визначити межу, де закінчується математика й починається література. Сучасний учитель – це Особистість, бо тільки так можна виховати учнів гідними громадянами своєї держави. Будь-який учитель – не тільки сучасний – патріот своєї держави, бо саме її майбутнє він плекає. Я маю ці риси й намагаюся їх удосконалювати. Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Освіті в Україні належить пройти важкий і тернистий шлях. Ми маємо відмовитися від старої педагогіки, на національному ґрунті створити власну школу відповідно до настанови Т. Шевченка - І чужого научайтесь, і свого не цурайтесь! Маємо переорієнтувати учнів (а з ними і їхніх батьків) з оцінки на рівень сформованих компетентностей, цінність яких не повинна підлягати сумніву. Школа й родина мають стати партнерами й спільно вирішувати суперечливі питання, адже мета педагогіві батьків однакова – виростити дітей щасливими, конкурентоспроможними, потрібними своїй державі.Освіта в Україні має відповідати європейським стандартам, а можливо, бути ще кращою. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Педагогічна ідея полягає в інтеграції елементів українознавства на уроках української мови та літератури засобами інноваційних технологій. Реалізувати її дозволяють такі методи: кола Венна, заповнення т-таблиць і кластерів, постановка відкритих запитань, інтернет-вправи, створені на сервісі LearningAppsта в Google-формах тощо. Форми уроку: квест, інтегрований урок, урок-детектив тощо. Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Готова поділитися досвідом використання елементів зазначених вище технологій на уроках української літератури. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися? Мої досягнення:обласний конкурс на кращу розробку уроку української літератури за творчістю Т. Шевченка «Марафон-проект» - диплом І ступеня; обласний конкурс для вчителів-словесників на краще есе (до 200-річчя з дня народження Т. Шевченка) - диплом І ступеня; обласний конкурс «Творча юнь Донбасу», номінація «Мій наставник» - диплом І ступеня; обласний конкурс «Створи шедевр» - диплом ІІІ ступеня; літературний конкурс «Кальміюс», номінація «Поезія для дітей» - диплом ІІІ ступеня; Конкурс від журналу «Пізнайко» на кращі авторські колядки та щедрівки – переможець; Конкурс від GEG Ukraine «Мистецький арсенал» - переможець. Пишаюся здобутками Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2016, 2017), ІV етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» (2016), ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2013). |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? Запорукою успіху на конкурсі «Учитель року» є фахова майстерність, а також віра в себе й бажання творити. Від конкурсу очікую нових ідей, окреслення шляхів до подальшого професійного зростання. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримують рідні, колеги, адміністрація.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? У досягненні мети допомагають любов до професії, цілеспрямованість, наполегливість.Які Ваші захоплення (хобі)? У вільний час пишу вірші, займаюся бісероплетінням. |