• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Радченко Юлія Вікторівна

 

Місце роботи
Комунальний заклад «Харківський навчально-виховний комплекс «гімназія-школа І ступеня» № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І. Н. Питікова»
Посада
Вчитель української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи
Освіта
Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2005 рік
Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, 2003 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Інститут післядипломної освіти та заочного (дистанційного) навчання Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, курси підвищення кваліфікації за напрямом «Управлінські кадри закладів системи загальної середньої освіти. Заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу різних типів і форм власності» (2018)
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти, навчання екзаменаторів перевірки відкритих тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури (2015, 2016, 2017)
Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», курси підвищення кваліфікації за напрямом «Українська мова та література» (2015)
Тематичний спецкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій учителем філологічних дисциплін у професійній діяльності» (2015)
Загальний стаж роботи
19 років
Педагогічний стаж
17 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
3 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої кваліфікації
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«Твори заради дитини та заради майбутнього!»
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=PyXX1
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://ulia-filolog.blogspot.com

Я – педагог і особистість 

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель – це педагог-новатор, фасилітатор, який є суб’єктом освітнього процесу, має високий рівень фахових знань, педагогічної культури, методичної компетентності. Він знаходиться в постійному творчому пошуку, здатний урізноманітнювати й удосконалювати педагогічну взаємодію з учнями, впроваджувати широкомасштабні інновації.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Креативність, експериментаторство, педагогічна творчість.

Які Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Побудова Нової української школи, де пануватиме атмосфера партнерства, співробітництва, співтворчості вчителя та учнів.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Розробка й використання на уроках української мови та літератури авторської системи творчих завдань, які сприяють розвитку креативної компетентності учнів.

Які педагогічні технології, методи та форми 

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Застосування технології розвитку критичного мислення, ІКТ, проектної технології, елементів текстоцентричної, особистісно орієнтованої технологій, навчання як дослідження. Активне використання таких методів педагогічної взаємодії з учнями, як спостереження над мовним матеріалом, над мовою художнього твору, редагування тексту, евристична бесіда, моделювання, виконання вправ і творчих завдань, метод дидактичної гри, диспут, коментоване аналітичне та виразне читання, конструювання речень, проблемно-пошукові та дослідницькі методи, метод дидактичної евристики, емоційне проектування, взаємооцінювання тощо. На уроках використовую індивідуальну, парну форми організації пізнавальної діяльності учнів, а також творчу роботу в групах.

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Із колегами готова поділитися досвідом щодо використання технології співтворчості як засобу формування креативної компетентності учнів.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися?

Основним своїм досягненням вважаю успішність моїх учнів – у проходженні ЗНО, перемоги в предметних олімпіадах, інтелектуально-творчих конкурсах, турнірах, конкурсі-захисті МАН районного, міського, обласного, всеукраїнського рівнів.
Пишаюся своїми випускниками, які навчаються в найпрестижніших ВНЗ України та світу, юними філологами, журналістами, перспективними молодими  науковцями.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Запорукою успіху є любов до учнів і прагнення бути для них взірцем, цілеспрямованість, віра в себе та власні здібності, прагнення до професійного самовдосконалення, підтримка колег і близьких.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Від конкурсу очікую обміну інноваційним досвідом, цікавих знайомств, відкриттів.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Підтримують учні, колеги, друзі.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Цілеспрямованість, високий рівень мотивації, креативність.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Літературна творчість (пишу вірші), поезія, подорожі, настільний теніс.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux