• A-
    A+

Кулієвич Мирослава Степанівна

 

Місце роботи
Спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів                   м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області
Посада
Вчитель української мови та літератури
Освіта
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2003 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси підвищення кваліфікації в ЛОІППО (2018)
Захист кандидатської дисертації у Львівському національному університеті імені Івана Франка  (2014)
Загальний стаж роботи
14 років
Педагогічний стаж
14 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
10 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Науковий ступінь
Кандидат філологічних наук
Педагогічне кредо
«Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гідності –   це перша заповідь виховання» (В. Сухомлинський)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=wLdwf
https://www.youtube.com/watch?v=0Zdf04JqGsY
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://www.facebook.com/profile.php?id=100014109912356&fref=nf&pnref=story
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008278057663

Я – педагог і особистість 

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель повинен мати глибокі фахові знання з предмета, бути педагогічно творчим і мислячим, толерантним і справедливим, завжди прагнути до самоосвіти, бути комунікативною особистістю.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Уважаю, що вчитель виховує й навчає учня усіма якостями своєї особистості, він приклад для дітей, тому в роботі з дітьми я гуманна, справедлива, чесна, комунікативна, поважаю особистість кожної дитини, вимоглива до себе і дітей, відповідальна, намагаюся завжди зацікавити дітей тією інформацією, яку вони не знайдуть у шкільному підручнику. Як на мене, на уроці вчитель та учні – партнери, які разом вирішують навчальні проблеми, завжди стосунки з учнями будую на повазі, довірі та любові.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

На мою думку, загальноосвітній навчальний заклад повинен сформувати випускника, який є патріотом рідної землі, справжнім громадянином України, толерантну та критично мислячу особистість, що має чітку мету в житті та бажання професійно реалізувати  фізичні та розумові можливості на благо та процвітання своєї держави.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі?

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

У педагогічній роботі прагну завжди креативно підходити до реалізації різних навчальних та виховних починань, утілювати красу у всьому: у повсякденному спілкуванні, на уроці, під час проведення виховного заходу чи тематичної бесіди тощо. Систематично на уроках використовую активні методи й форми навчання: «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Анкета персонажа», «Сенкан», рольова гра, робота в групах, конкурс, лінгвістична гра, кросворди, «Гронування», «Обличчя до обличчя», «Коло ідей», «Есе», «Займи позицію», «Творча лабораторія письменника», «Акваріум», «Кола Вена» тощо. Використовую мультимедійні презентації, аудіо та відеозаписи, навчальні проекти, аби уроки були цікавими, емоційними й спонукали дітей до творчої діяльності.
Я щаслива як учитель, що легко комунікую з будь-якими дітьми, знаходжу з ними спільну мову, що учні відкривають мені свою душу як другу й пораднику. Упевнена, що вони усвідомили, що для мене немає поганих і хороших учнів, я люблю і поважаю всіх дітей як особистостей. Мені приємно, що учні – це моя основна опора в школі, вони підтримують мене завжди у творчих задумах й мріях, ми разом долаємо труднощі освітнього процесу.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Чого прагнете навчитися?

Моїми основними досягненнями вбачаю результативність учнів у предметних олімпіадах та творчих конкурсах.
Особистим досягненням є здобуття наукового ступеня «Кандидата філологічних наук», адже впродовж багатьох років роботи в школі я працювала й науково.
У житті прагну навчитися всього, що мені цікаве й що практично використаю в житті та професійній діяльності.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Запорукою успіху в конкурсі є високий професіоналізм вчителя, його творче начало, наполеглива праця, уміння майстерно використовувати свої знання і вміння предмета на практиці, володіння ораторськими здібностями.

Які Ваші очікування від конкурсу?

На конкурсі хочу почерпнути нові знання, цікаву інформацію, ознайомитися з методикою викладання предмета інших конкурсантів, отримати приємні враження від спілкування з колегами.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Які Ваші захоплення (хобі)?

На шляху до перемоги мене підтримують мій керівник – методист ІМЦО відділу освіти, директор закладу освіти разом з педагогами, де працюю, мої колеги-філологи, друзі, рідні. І найбільш щирими вболівальниками є мої учні та випускники.
У вільний від роботи час я займаюся благодійною діяльністю, волонтерством, люблю шити, оздоблювати одяг декором, співати й танцювати, займатися спортом, подорожувати.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux