• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Корзун Катерина Миколаївна


 

Місце роботи
Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23» Дніпропетровської області
Посада
Вчитель української мови та літератури
Освіта
Криворізький державний педагогічний університет, 2004 рік
Самоосвіта за останні 5 років
2017 рік – дистанційна програма навчального курсу «WEB-STEM школа – 2017»
2016 рік – курси підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури у ДОІППО
2014 рік – очний курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього»
2014 рік – обласний науково-педагогічний проект ДОІППО «Електронна школа «Школа відкрита для всіх»
2013 рік – обласний тренінг ДОІППО «Розробка електронних освітніх ресурсів у системі дистанційного навчання»
Загальний стаж роботи
12 років
Педагогічний стаж
12 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
7 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне кредо
«Сучасний урок – це урок демократичний, він проводиться не для учнів, а разом із ними»                        (І. Підласий)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=jNR02
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://katerinakorzun.blogspot.com

Я – педагог і особистість 

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, що з одного боку знаю достатньо, а з іншого – ще багато чому належить навчитися, багато що зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Щоб учити, потрібно постійно вчитися самій.
Сьогодні суспільство висуває перед учителем нові вимоги. Сучасний учитель – це організатор діяльності на уроці.  Сучасний учитель – учитель-дослідник, науковий керівник учнів. Я прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною ХХІ століття: вчити дітей і одночасно вчитися самому, щоб нове покоління відчувало в мені людину, яка живе їх інтересами.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? 

Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? 

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Вимога сучасної школи – реалізація прогресивних методів навчання, що  забезпечують високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу. Успішність навчання багато в чому залежить від того, в якій формі організована пізнавальна діяльність учнів. Працюю над педагогічною розробкою «Дидактичні можливості соціальних сервісів на уроках української мови та літератури».
Активно використовую у своїй роботі соціальні сервіси Веб 2.0 З їх  допомогою створюю інтерактивні плакати, карти знань, хмари тегів тощо. Зокрема, розробляючи завдання для формування понятійного апарату, застосовую сервіс Tagxedo. Іншим цікавим додатком Веб 2.0 для підтримки навчання за допомогою інтерактивних модулів є Learning Apps – соціальний сервіс для створення інтерактивних вправ. JigsawPlanet – онлайн сервіс для генерації пазлів із вихідних графічних зображень (фотографій). Застосування технологій Веб 2.0 дозволяє знайти нові шляхи переходу від репродуктивного характеру навчальної діяльності до творчого дослідницького характеру вирішення поставлених задач. Це дає можливість широко використовувати диференціацію навчання та застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня, що підвищує їхню самостійність у виборі шляхів пошуку нової інформації, у розвитку інформаційної компетентності.
Вдале комбінування інноваційних технологій із класичними дозволяє мені досягти взаєморозуміння з учнями під час співпраці, перетворити навчально-виховний процес на безперервну творчість і науковий пошук.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Чого прагнете навчитися?

Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Постійно прагну до карбування своєї педагогічної майстерності. Тому беру активну участь у різноманітних творчих конкурсах:
- лауреат V Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень» у номінації «Авторський розвивальний урок та системи уроків»;
- учасник конкурсу «Соняшник – учитель»;
- лауреат V регіонального музейного фестивалю «Україна – козацька держава»;
- учасник IX Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»;
- призер обласного конкурсу на кращий освітянський блог у номінації «Блог учителя-предметника»; 
- учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції «Гуманітарна освіта: роль інформаційно-комунікаційних та медіаосвітніх технологій у формуванні національно-соціальних компетентностей особистості».
Але моя найбільша гордість – мої учні та результат нашої спільної діяльності.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Які Ваші очікування від конкурсу?

На мою думку, запорукою успіху в конкурсі є цілеспрямованість, наполегливість у досягненні поставлених цілей, відкритість та життєвий оптимізм. Впевнена, що участь у конкурсі дасть мені можливість реалізувати ці якості, відійти від «педагогічної буденності», перейняти досвід колег, продемонструвати власні педагогічні наробки.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Які Ваші захоплення (хобі)?

Я належу до педагогічної династії, загальний педагогічний стаж роботи якої становить понад 100 років, і з кожним роком він збільшується. Педагогічна діяльність займає практично весь час, тому можу сказати, що це робота, хобі і навіть спосіб життя. Самоосвіта, прагнення до самовдосконалення, зацікавленість у пошуках нового, нестандартного – допомагає мені у досягненні поставленої мети.
У мені завжди жила і живе впевненість: поруч люди, які підтримають; поруч наставники, які навчать; поруч діти, які зрозуміють. На шляху до перемоги зі мною моя родина і педагогічний колектив нашої школи.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux