Казаніна Тетяна Олександрівна
Місце роботи
|
Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Чернігівської обласної державної адміністрації
|
Посада
|
Вчитель української мови і літератури
|
Освіта
|
Чернігівський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка,1992 рік
Чернігівський обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти, 1998 рік |
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського (2014)
|
Загальний стаж роботи
|
25 років
|
Педагогічний стаж
|
25 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
14 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Кожен учень – неповторна особистість, яка має право на якісну освіту»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/-Ypj7fzMqkM
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель – це творча, компетентна особистість, яка навчається протягом життя і сприймає учня як партнера й однодумця.
Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Риси сучасного учителя – інноваційність, креативність, толерантність.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Українська освіта повинна бути однією з кращих у Європі. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Проведення інтегрованих уроків української мови і літератури, використання краєзнавчих матеріалів на уроках.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Педагогічні технології: групова (колективна), індивідуалізації процесу навчання, ігрові, мультимедійні, формування творчої особистості, «створення ситуації успіху».Методи: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемного навчання, частково-пошуковий, дослідницький, метод проектів. Форми: нестандартні та інтегровані уроки, проведення позаурочних виховних заходів, використання системи взаємонавчання, захист проектів. Робота з обдарованими дітьми: факультативні курси, олімпіади, конкурси і підготовка до них. Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Готова поділитися методичними розробками проведення інтегрованих уроків та уроків з використанням ІКТ. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Посіла 3-тє місце у фіналі конкурсу журналу «Шкільний бібліотекар» «Найкраща стаття рубрики - 2017» у номінації «Масові заходи в бібліотеці».Обмін педагогічним досвідом на сторінках фахового журналу ««Вивчаємо українську мову та літературу».
Чим Ви пишаєтеся? Ліцеїсти-переможці ІІ (міського) та ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури.
Чого прагнете навчитися? Прагну досягти формування високого рівня читацької культури учнів, удосконалення форм і методів проведення інноваційних уроків, залучати учнів до вивчення й збереження культурно-історичної спадщини рідного краю. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? Творчий підхід і прагнення навчатися упродовж життя.Знайомство з творчими людьми, з новими креативними ідеями, обмін досвідом, збагачення науково-теоретичного і методичного рівня. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Чоловік, колеги, учні, друзі.
Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Комунікабельність, толерантність, доброзичливість, цілеспрямованість, наполегливість, харизматичність.Які Ваші захоплення (хобі)? Хобі: подорожі, в’язання, читання, танці. |