Іщенко Оксана Борисівна
Місце роботи
|
Фастівська загальноосвітня школа I-III ступенів № 3 Фастівської міської ради Київської області
|
Посада
|
Вчитель української мови і літератури
|
Освіта
|
Київський педагогічний інститут ім. М. Горького, 1992 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації (2017)
Навчання за програмою обласного майстер-класу «Національно-патріотичне виховання молоді на уроках української мови і літератури та в позаурочний час» (2017) |
Загальний стаж роботи
|
31 рік
|
Педагогічний стаж
|
31 рік
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
23 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Довго сам учись, якщо хочеш учити інших»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/-Ypj7fzMqkM
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Чи намагалися ви коли-небудь з любов’ю виростити квітку? Тоді ви знаєте, як це нелегко. Спочатку тремтите над насінням, потім очікуєте перших паростків і сподіваєтесь на сприятливу погоду. Такою вона буде не завжди, і це викликає ваше хвилювання. Проте квітка росте, стаючи гарнішою з кожним днем. Яким щасливим, яким схвильованим і гордим ви почуваєтесь. Адже це плід вашої праці. Чи не здається це схожим на працю вчителя?Вихованці – це такі ж квіти, що потребують піклування, уваги і любові. Вчитель допомагає своїм учням рости, ставати зрілішими, дорослішими. Скільки кропіткої праці й зусиль необхідно, щоб виростити одну квітку, але подумайте про цілий сад, де кожна квітка особлива й цінна для вас. Учитель – не професія для мене, а спосіб життя. Якби мене запитали: «Хто я?», не роздумуючи, відповіла б: «Я – учитель». Напевно, це неправильно. Мабуть, правильніше було б сказати: «Я – мама» або «Я – жінка». Але я – вчитель. І це визначає всю мою суть і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, – і так уже тридцять один рік… Це час, наповнений кропіткою працею, бо ти торкаєшся найціннішого – людських душ. Школа – найдивніша країна, де кожен день не схожий не попередній, де кожна мить – це пошук чогось нового, цікавого, де весь час треба квапитися стати цікавим для людей, що оточують тебе, залишатися цікавим завжди. Яким же повинен бути сьогодні вчитель? Учитель на своїх уроках повинен бути і актором, і художником, і творцем. Бути яскравою і привабливою особистістю, щоб у ній відчувалася сила волі й душі – ось це головне, що характеризує сучасного вчителя. Цьому вчать багато прочитаних книг, сотні пройдених доріг і велика кількість людей, яких я зустріла на своєму шляху. Цьому вчать мене мої учні, день у день, від уроку до уроку. Сократ сказав: «…навчаючи, вчимося самі». І треба бути здібним учнем, щоб зрозуміти і прийняти всі уроки, які тобі дало життя, і стати справжнім учителем. Треба вірити у свої сили й сили тих, чиї очі щодня з надією дивляться на тебе. Існує проста істина: щоб бути справжнім учителем, потрібно любити те, чого навчаєш, і тих, кого навчаєш. Їх треба знати. Вздовж і впоперек. Поважати і довіряти. Берегти «собори дитячих душ». Учитель допомагає своїм вихованцям, направляє на шлях, підтримує у хвилини тривоги й розпачу, випускає у великий світ. Учитель – це той вогник, на який збігаються, злітаються всі, хто хоче вдосконалитися. Учитель – це надія на краще майбутнє, це віра у завтрашній день. Учитель – це людина, яка живе не стільки для себе, як для інших. Я – учитель і пишаюся цим. Мене не залишає бажання вдосконалюватися, підвищувати педагогічну майстерність в ім’я високої мети – навчання і виховання Людини. Ні на мить не залишає думка: ти – взірець, взірець у поведінці, способі життя, ставленні до звичайних явищ. Ти знаходиш у кожному вихованці щось хороше й розвиваєш його. Віриш у краще, і вони вірять тобі. Бо ти – вчитель, а праця твоя – вічна… |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Сучасне юне покоління все частіше називають «медійним». І це факт, бо молоді подобається мати справу з новими технологіями. Спираючись на Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, Державний стандарт повної загальної середньої освіти, вважаю за потрібне формувати творчу компетентність учнів, застосовуючи медіазасоби, навчати учнів використовувати сучасні гаджети та Інтернет з користю для себе, щоб у майбутньому стати успішною людиною, творчою, креативною, зі сформованим критичним мисленням. Тому всі проекти, створені мною та моїми учнями, обов'язково містять елементи медіа, що і вважаю «родзинкою» свого досвіду.Серед улюблених форм роботи учнів з медіа у проектній діяльності є наступні: створення афіш за вивченими творами, написання міні-сценаріїв, використання прийомів «Німе кіно» (озвучування слайдів) та «Інтерв'ю» (складання питань до головних та другорядних героїв), вибір відео- чи аудіотексту, які розкривають певну тему, створення відеокліпів на твори відомих поетів, вірші яких покладено на музику. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Щороку мої учні є переможцями та призерами різних конкурсів: ІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, поетичного конкурсу «Зерна доброти», Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник». Але основне моє досягнення – це те, що на моїх уроках панує взаєморозуміння, взаємоповага та творче співробітництво. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? 3апорука успіху в конкурсі – знання і креативність. Мої очікування від конкурсу – знайомство з цікавими людьми, їх досвідом, ще одна можливість повчитися. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Які Ваші захоплення (хобі)? Мене підтримує моя родина та весь педагогічний колектив.Працелюбність, наполегливість, любов до професії – це ті якості, які допомагають мені досягати мети. Моє хобі – вирощування квітів. |