• A-
    A+

Герасименко Світлана Володимирівна


 

Місце роботи
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Миколаївської міської ради Миколаївської області
Посада
Вчитель української мови та літератури
Освіта
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури при МОІППО (2016), «Дворічне стажування молодих спеціалістів галузі освіти» при МОІППО (2015)
Вебінари від ВГ «Основа»: «Наскрізна лінія громадянської компетентності у викладанні різних предметів 5-9 класів», «Мінлива мова буремного сьогодення» (2017), «Реалізація компетентісного підходу на уроці», «Формування критичного мислення на уроці», «Проектна діяльність для розвитку навичок 21 століття» (2016), «Проведення сучасного уроку з використанням електронної презентації», «Організація кооперативної діяльності учнів засобами мережевих технологій», «Навчальне відео на уроці», «Розвиток творчих здібностей учителя. Новий рівень» (2015).
Тренінги «Інтеграція медіаосвіти у викладання суспільно-гуманітарних дисциплін» (2017), «Медіанавігатор» (2016), «Методика використання хмарних сервісів Microsoft Offiсe 365 у навчальному процесі» (2016)
Участь у інноваційному освітньому проекті «Хмаро орієнтоване середовище вивчення української мови та літератури» (2016-2017)
Загальний стаж роботи
5 років
Педагогічний стаж
5 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
4 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Педагогічне кредо
«До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати.
Упевнено і творчо йти до мети,
З любов’ю серце дітям віддавати.»
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=jnhFD

Я - педагог і особистість

Портрет учителя

 

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель є «агентом змін» в освіті, він успішний та звільнений від стереотипів. Педагог нової генерації медіаграмотний, володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує у професійному середовищі. Учитель сьогодення уміє продукувати оригінальні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроку, мотивуючи дітей до навчання. Педагог Нової української школи приділяє увагу розвитку індивідуальної траєкторії учня, формуючи ключові компетентності, необхідні для життя. Сучасний учитель вміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати партнерські стосунки з учнями, батьками, колегами.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Мені притаманна вимогливість до себе, креативність, ініціативність, когнітивна гнучкість, мобільність, комунікабельність, емпатія. Я вважаю себе ерудованою, інтелігентною особистістю, яка має лідерські якості, вміє працювати в команді, здатна критично мислити. Володію новітніми освітніми технологіями, постійно вдосконалюю фаховий рівень.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Я вважаю, що українська освіта має потужний потенціал для розвитку. Запорукою цього стало прийняття Закону України «Про освіту» – необхідної вимоги сьогодення, який створює можливості для реалізації компетентнісного навчання. Документ передбачає стимулювання особистого і професійного зростання вчителя, підвищення престижності педагогічної праці. Але проблемою залишається неготовність деяких педагогів до змін, постійного розвитку. Замість того, щоб захищатися від реформи, протестувати проти неї, необхідно руйнувати стереотипи, створювати нову освітню платформу на засадах «педагогіки партнерства». Адже вихід української освіти на якісно новий щабель сприятиме розвитку країни.
 

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Моя педагогічна новація полягає у використанні хмарних технологій. В освітньому процесі активно застосовую можливості гаджетів, сервісів Google (пошуковий сервіс Google, Google перекладач, GoogleMaps, поштову службу Gmail, електронне сховище даних Google Диск, сервіс для проведення он-лайн опитувань Google Форми, сервіс для створення блогів Blogger), соціальних медіа (Facebook), відеохостингу «YouTube», сервісу LearningApps.

Які педагогічні технології, методи та форми 

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Використовую ігрові, проектні, інтерактивні, тренінгові, акме та коучинг-технології; евристичні, пошукові методи, метод самостійної роботи. Під час навчально-виховного процесу поєдную різні форми роботи: індивідуальну, роботу в парах, групову та колективну.

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

З колегами готова поділитись досвідом використання хмарних сервісів, QR-кодів, карт знань, інфографік, скрайбінгу, мотиваторів/демотиваторів, хмар слів, коміксів, мемів; створення та наповнення блогу.

 

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Чого прагнете навчитися?

Як відомо, учитель віддзеркалюється в учнях. Я по праву можу пишатися своїми вихованцями, які є постійними призерами ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!», Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», конкурсів сучасної української патріотичної поезії ім. Валерія Бойченка, читців Шевченківської поезії «Заповіт», української сатири та гумору «Сміхослов», читців-декламаторів «Поетична пристань».
У Концепції Нової школи зазначено: «Українська школа буде успішною, якщо до неї прийде успішний учитель». Себе я вважаю успішною особистістю, адже за п’ять років педагогічної діяльності маю певні досягнення: диплом лауреата І ступеня міського фестивалю аматорських колективів народної творчості працівників освіти м. Миколаєва «Краса душі у творчість перелита» (жанр «Декламація», 2014), перемога у міському педагогічному конкурсі «Нове ім’я – 2015», дипломи ІІІ ступеня у номінаціях «Конспект уроку» та «Відеопоезія» у конкурсі «Літературний дивосвіт краян-ювілярів: Микола Вінграновський» (2016), диплом ІІ ступеня у міській віртуальній виставці «Освіта Миколаєва – 2017», диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності для вчителів-україністів «Соняшник-учитель» - 2017.
Маю грамоти Управління освіти Миколаївської міської ради та Миколаївського НМЦ за вагомий внесок у розвиток освітянської галузі, поширення та впровадження перспективного педагогічного досвіду, плідну роботу з обдарованими учнями (2016, 2017). Розробки моїх уроків, позакласних заходів, презентації, творчі роботи учнів розміщено на сайтах Миколаївського НМЦ, Слово-Диво, Методичний портал.
Удосконалюючи професійну діяльність, прагну опанувати технологію «перевернутого навчання», інтегрованого навчання.

 

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? 

Які Ваші очікування від конкурсу?

Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» вважаю позитивне нестандартне мислення, любов до дітей та обраної професії, обізнаність у сучасних інформаційних технологіях, постійне самовдосконалення, готовність до змін.
Конкурс «Учитель року» покликаний формувати нове покоління педагогів, здатних побудувати Нову українську школу. Я вважаю, що «Учитель року» – це справжній майданчик для обміну досвідом. Завдяки конкурсу очікую долучитись до прогресивної педагогічної спільноти, презентувати себе й показати, що професія учителя – одна з найважливіших для розбудови модерної української європейської нації.

 

За лаштунками

 

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? 

На шляху до перемоги мене підтримує родина, педагогічний, учнівський та батьківський колективи Миколаївської ЗОШ № 28, Миколаївський НМЦ.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Харизматичність, щирість, доброта, цілеспрямованість, оптимізм, наполегливість, сила волі, мобільність.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Я захоплююсь танцями, люблю декламувати вірші, брати участь у театральних виставах, подорожувати, відвідувати квест-кімнати. Є активним учасником міських інтелектуально-розважальних ігор «CleverFunShow», «ManhattanClub», «CityQuiz».
 




Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux