• A-
    A+

Заяць Володимир Михайлович

Місце роботи
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Олега Ольжича Миколаївської міської ради Миколаївської області
Посада
Вчитель німецької мови
Освіта
Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2006 рік
Самоосвіта за останні 5 років
«Третя національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2017 за напрямами «Нова українська школа» («Компетентнісне навчання», «Педагогіка партнерства»), Харків (2017)
«Методика та дидактика викладання німецької мови. Країнознавство», Goethe-Institut в Україні (2015-2016)
«Методика викладання німецької мови як іноземної», Одеса (2015)
«Методика дидактика німецької мови як іноземної в рамках проекту «Молодь дебатує»», м. Дрезден, Німеччина (2014)
«Використання художньої літератури на заняттях з німецької мови», Одеса (2014)
«Методика викладання німецької мови як іноземної», Одеса (2014)
«Методика та дидактика викладання німецької мови», Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (2013)
«Методика викладання німецької мови як іноземної», Одеса (2013)
«Методика викладання німецької мови як іноземної», Одеса (2012)
«Методика й дидактика №5», Університет Мартіна Лютера, Віттенберг, Німеччина (2012)
Загальний стаж роботи
12 рoків
Педагогічний стаж
12 рoків
Стаж роботи у даному навчальному закладі
10 рoків
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання

Педагогічне кредо
«Захочеш і будеш, в людині, затям, лежить невідгадана сила!» (Олег Ольжич)
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=d-BF5pSiF0k&feature=share

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний учитель має бути кoмпетентним, освіченим, успішним, творчим та відповідальним за результати своєї праці, агентом змін.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Вважаю себе мобільним, активним, компетентним, самореалізованим, справжнім агентом змін, здатним взяти на себе відповідальність.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Освіта України майбутнього – це платформа для творчої самореалізації кожного (і дітей, і учителів), де вибір профілю цілковито покладено на розсуд учнів і їх батьків. Учитель буде конкурентним на ринку праці, його будуть обирати, а освітній процес цілковито відкритий для громадськості. Як наслідок – повна зміна урочної частини (поле комунікації, дебатів, захисту реальних соціальних проектів, тобто компетентнісний підхід в дії). Якщо ми повністю реалізуємо сучасні підходи в освітньому процесі, зазначені на папері, утопія стане дійсністю.

«Родзинки» досвіду

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Активно і продуктивно використовую педагогіку партнерства, інноваційні методи і прийоми відповідно до потреб та вікових особливостей учнів, широко впроваджую інформаційно-комунікативні технології в навчальному процесі, методику дебатів, як елемент проблемного навчання.

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Уже сьогодні з радістю ділюся досвідом з учителями міста й області на семінарах-практикумах, засіданнях проблемних груп тощо з питань проведення бінарних уроків (англійської і німецької мов), «Дебат-клубу», кейс-уроків тощо.

Кроки до майстерності

Чим Ви пишаєтеся?

Пишаюся своїми учнями, адже вони – не просто особиста гордість, а еліта України: переможці Всеукраїнських олімпіад з німецької мови всіх рівнів, переможці та активні учасники МАН області, України. Випускниця школи  Дячук Валерія стала півфіналісткою міжнародного німецькомовного конкурсу «Молодь дебатує», успішно склала мовний іспит рівня С1 (як 75% учнів щороку), отримала стипендію на безкоштовне навчання у Німеччині.
 

Чого прагнете навчитися?

Переконаний, що спілкування із кращими учителями міста, області та України озброїть новими методичними знахідками, надасть можливість поділитися власними надбаннями, популяризувати багаторічний досвід міжнародного партнерства та системи ДСД-школи в сучасних реаліях.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Вважаю, що перш за все, потрібно бути собою, створювати ситуацію продуктивного діалогу з учнями. Головне – не сприймати конкурс як мірило професійності, адже кожен, хто прийде на випробування, уже є переможцем!

Які Ваші очікування від конкурсу?

Очікую сучасного формату конкурсу, інтенсивного курсу з комунікації з кращими фахівцями, а також професійними суддями, у котрих точно є чого повчитися.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Певною мірою підтримують всі колеги у школі, але найбільше – директор школи Матіюк Микола Георгійович та його заступник Бондаренко Маргарита Григорівна.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Особистими якостями, які доповнюють мій портрет, є наполегливість, цілеспрямованість, щирість і вимогливість до себе.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Дайвінг, підводне полювання, рафтінг та подорожі.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux