• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Яременко Дар’я Сергіївна

 

Місце роботи
Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Посада
Вчитель з німецької мови
Освіта
Запорізький національний університет, 2013 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Базова освіта від Ґете-Інституту «Grünes Diplom» (спеціальність: викладання німецької мови для іноземців), Мюнхен (2015-2017)
Європейський іспит «Goethe Zertifikat C2» (2017)
Дистанційне навчання «DAF für Kinder DLL8», Мюнхен (2017)
Семінар «Erfolgreich unterrichten mit «Menschen» und «Sicher», Запоріжжя (2017)
Семінар «Einführung in dll – Merkmale und Prinzipien» (2017)
Семінар «Entdeckendes Lernen im DaF – Unterricht» (2017)
Семінар щодо отримання країнознавчих знань: «Landeskundeseminar im Rahmen des Grünes Diploms», Берлін (2016)
Воркшоп: «Europa? Ich will es wissen», Запоріжжя (2015)
Інтенсивний курс у Німеччині: «Unterrichtshospiation und Methodik/ Didaktik», Берлін (2015)
Семінар «Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht», Київ (2015)
Тренінг до сертифікату екзаменатора від Ґете-Інституту (Goethe Zertifikate A2 – B2, Fit 1, Fit 2, Bewertende/r-Nr.8049, München), м. Київ (2015)
Тренінг «Durchführung von Infoveranstaltungen im Rahmen des Projektes «Studienbrücke Deutschland», Київ (2015)
Семінар «Planung von Unterricht. Integration von Landeskunde in den Deutschunterricht», Запоріжжя (2014)
Семінар «Grammatikvermittlung im kommunikativen Deutschunterricht», Київ (2013)
Програма відвідування занять для вчителів з мовних центрів Goethe-Institut, Київ (2013)
Загальний стаж роботи
10 років
Педагогічний стаж
5 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
5 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Звання

Педагогічне кредо
«Креативність та саморозвиток – рух у майбутнє»
Посилання на профіль в освітній мережі для вчителів Майкрософт
https://education.microsoft.com/Status
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=upN_XC7qKrA&feature=youtu.be
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://www.youtube.com/channel/UCUZRPKw32M0P4j6djUmgfGA?view_as=subscriber

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Я впевнена, що сучасний учитель має бути:
наставником, який направляє у навчанні (тьютор);
тренером, який веде та показує шляхи до «перемоги» (коуч);
помічником, який стимулює та організовує процес навчання, допомагає учням (фасилітатор);
фахівець з власного предмету;
лідер: креативний, цікавий учням, активний, займається саморозвитком.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Риси сучасного учителя, які притаманні мені:
уважна до учнів та їх інтересів;
демократична, бо дозволяю учням впливати на хід уроку;
активна, тому застосовую рухові ігри та роботу у парах, групах;
сучасна, тому часто використовую дигітальні (цифрові) технології на уроках.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Перспективи розвитку освіти в Україні:
гармонійне поєднання традиційного навчання з використанням передових технологій;
розвиток критичного мислення учнів;
виховання фахівців, які вміють навчатися упродовж життя;
створення умов для виховання людей, які вміють ставити цілі та досягати їх, працювати у команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Моя педагогічна ідея полягає у використанні дигітальних (цифрових) технологій на уроках з іноземної мови. Окрім того, що дигітальні технології мотивують дітей до навчання, вони є вимогою сьогодення і сприяють розвитку комунікативної, інформаційно-пошукової та соціокультурної компетентностей.

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Мій досвід базується на використанні  такого цифрового інструментарію як:
• BYOD (Bring Your Own Device – «Принеси власний пристрій»);
• формат «перевернутого класу» (flipped classroom);
• E-learning: електронне навчання;
• автентичні матеріали з Інтернет-ресурсів;
• онлайн-вправи до підручника;
• мобільний телефон з функціями: фотокамера, відеокамера та диктофон.

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Оскільки я вважаю знання практичного використання нових методів та технологій на уроках цінним досвідом, хочу запропонувати своїм колегам додатки з певними посиланнями на Інтернет-ресурси, аналіз власного досвіду і приклади можливого використання дигітальних технологій на уроках.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення?

Чим Ви пишаєтеся?

Аналізуючи власну діяльність, можу стверджувати, що кожного року збільшується кількість зацікавлених у вивченні німецької мови учнів. Вони активні на уроках і люблять говорити іноземною мовою, не бояться припускатися помилок і дуже відкриті.
Мої учні складають європейські іспити з німецької мови: у 6 класі, вивчають німецьку як другу іноземну мову – “Fit in Deutsch 1”, у 7 класі – “Goethe Zertifikat A2” (вивчають німецьку як другу іноземну), та “Goethe Zertifikat B1” (у старших класах).
Також покращились результати участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді порівняно з 2015 р., коли мої учні займали переважно другі місця, у 2016 році мої дві учениці з 8 класу Іванова Аліна та Іванова Олена зайняли перші місця у районній олімпіаді, вивчаючи німецьку як другу іноземну мову, а у 2017 р. Кущ Анастасія (10 клас) зайняла перше місце у районній олімпіаді з німецької мови, тоді як у минулому році вона отримала друге місце.
Мої учні активно приймають участь у різних заходах від Ґете-Інституту і бажають поїхати разом у Німеччину. Ми знайшли школу у нашому місті-побратим – Магдебург і активно готуємось до обміну учнями вже цьогоріч влітку.
Ми з учнями почали робити скайп-уроки на дві країни: Україна та Німеччина. Учні у захваті від безпосереднього спілкування з носіями мови, що мотивує до глибшого та усвідомленого вивчення німецької мови.
Цими досягненнями я пишаюсь найбільше.
 

Чого прагнете навчитися?

Але звичайно я не забуваю про те, що мій успіх у роботі з дітьми пов’язаний з постійними семінарами і тренінгами. Я щаслива, що маю змогу навчатись дистанційно (під керівництвом німецьких викладачів), відвідувати семінари у Німеччині, підвищувати кваліфікацію у рідній країні, відвідуючи семінари і тренінги найкращих викладачів України.
Мене цікавлять сучасні методи викладання німецької мови, тому я хочу надалі отримувати знання у цьому напрямку. Також мені хотілося б навчитись правильно та ефективно проводити учнівські проекти на рівні міста, які б сприяли розвитку та підвищенню якості освітнього процесу учнів.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Які Ваші очікування від конкурсу?

Успіх не приходить сам по собі, тому необхідно його досягати плідною працею, новаторськими ідеями, мобільністю, постійним саморозвитком і зацікавленістю у всьому, що виконується. Я не бачу сенсу розпочинати будь-яку справу, яка не розвиває, тому участь у цьому конкурсі важлива для подальшого саморозвитку і прагну до самореалізації. Навіть якщо я не зможу перемогти, отримані знання та досвід залишаться зі мною!

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Мої близькі, колеги та учні! Несподіванкою стали для мене саме мої учні, які постійно запитують, коли МИ виграємо, бо вони впевнені, що я найкраща.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

Мені подобається долати певні труднощі у житті, я люблю змагатись та досягати поставленої мети і мені подобається відчуття певної свободи та вільного часу, коли я виконала і відправила роботу.
Які Ваші захоплення (хобі)?
Я дуже активна людина і завжди, коли можу, займаюсь спортом: танці, йога, відвідування катка. Ввечері мені подобається дивитись сучасні фільми або читати класичні книжки. Коли у школі канікули, ми з чоловіком завжди подорожуємо. Німеччина, Великобританія та Індія – ті країни, які вплинули на мене і зацікавили своєю культурою.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux