• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Тимошенко Марина Петрівна

 

Місце роботи
Навчально-виховний комплекс «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Посада
Вчитель німецької мови
Освіта
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2008 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Дистанційний тренінг «Використання карт знань у практичній діяльності педагога», «Як спланувати навчальний проект» (2018)
Онлайн-курс «DSD-Gold»(2017)
Курси Goethe Institut, м. Київ, м. Кропивницький (2017)
Семінар учителів німецької мови «Молодь дебатує», м. Одеса (2014)
Курси підвищення кваліфікації учителів німецької мови «Комплексна реалізація діяльнісного, комунікативного та соціокультурного підходів до вивчення іноземних мов» (2014)
Курси підвищення кваліфікації учителів німецької мови «Принципи роботи у середній школі», Німеччина (2012)
Загальний стаж роботи
13 років
Педагогічний стаж
13 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі
13 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Nur der ist geborener Lehrer, welcher die Begeisterung seiner Schüler erwecken kann» («Природжений учитель лише той, хто може пробудити в учня захоплення»).
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=F6AMVnbOc_Q&feature=youtu.be

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель?

Сучасний вчитель – це людина психологічно та емоційно компетентна – вміє створювати позитив у навчанні, толерантний, справедливий, розуміє внутрішній світ дитини.
Як лідер і менеджер – бере відповідальність за успіх свого учня, добре працює у команді з колегами, є порадником та другом для дітей.
Успішний учитель знаходить цікавий матеріал, любить свою роботу, реалізує себе через роботу, а ще є творчим, мобільним, вміє створити середовище для ефективного навчання та розкриття таланту дитини.
А також володіє презентаційними навичками – використовує доцільні методи та результативні практики викладання матеріалу, використовує ІКТ, підтримує принцип спільної відповідальності – учитель-учні-батьки!
Отож, формує компетентного учня, конкурентного фахівця.

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

  • Я можу назвати себе успішним вчителем? Так! Тому що я у постійному пошуку нового та ефективного. Успішно самореалізуюся через роботу. Вважаю себе компетентним учителем, який розуміє та приймає особливості учнів та їхніх потреб. Люблю створювати ситуацію успіху у навчанні для кращої ефективності на уроці та позитивної емоційної атмосфери.
  • На уроках системно і систематично застосовую різні методи, форми, засоби роботи з учнями для забезпечення якісної освіти.
  • Кожен учитель, аналізуючи зміни у нормативних документах, враховуючи запити учнів, батьків, громади, може окреслити перспективи розвитку освіти, працюючи на випередження, зокрема:
  • забезпечення високої якості освіти відповідно до потреб розвитку держави та з урахуванням європейських та світових досягнень;
  • створення умов для інноваційного розвитку шкільної освіти та навчального предмету;
  • розвиток профільної системи освіти та профільних класів;
  • підвищення престижу професії учителя.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

  • Моя педагогічна ідея – це «Використання інноваційних технологій під час вивчення німецької мови». Сучасні інноваційні технології спрямовані на індивідуалізацію та мобільність освітнього процесу та підвищення мотивації навчання.

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

  • За основу у своїй педагогічній діяльності беру педагогіку партнерства та кооперативного навчання через використання Apps-технологій та онлайн ресурсів. Віддаю перевагу інтерактиву, який найбільш повно забезпечує комфортні, безконфліктні та безпечні умови розвитку дитини. Також широко застосовую такі методики як «Fish-Bowl», «Lernstationen», «Mind-Map», «5+2 Schritt-Lesemethode» та інші для підвищення мотивації учнів до вивчення іноземних мов.
У рамках всеукраїнського пілотного проекту «Нова українська школа» мною опановано такі методики, як «Kikus-Methode» та «Deutsch mit Socke». На основі цих методик розроблено комплекс вправ та ігрових завдань для учнів початкової школи, який став яскравою окрасою узагальнення власного практичного досвіду роботу.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення?

Чим Ви пишаєтеся?

  • Основними своїми досягненнями вважаю:
  • результативність роботи, яка демонструється досягненнями учнів (призери олімпіад з німецької мови, успішна участь у конкурсі знавців німецької мови «Орлятко»);
  • підготовка учнів до німецькомовного екзамену І ступеня;
  • проведення відкритих уроків і систематична участь у міських та обласних семінарах учителів німецької мови.
 

Чого прагнете навчитися?

Моє прагнення – успішно закінчити онлайн-курс «DSD-Gold» та отримати сертифікат.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

  • Запорука успіху в конкурсі – це, насамперед, високий рівень професійності, дух конкуренції та дружня атмосфера.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Мої очікування від конкурсу – перевірити себе, власні можливості, набуття нового досвіду та підвищення професійного рівня, а також наповнення позитивними емоціями і незабутніми враженнями.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

  • У моїх прагненнях мене підтримує дружній колектив учителів німецької мови, адміністрація закладу та мої рідні. А досягти мети допомагають мені такі якості, як цілеспрямованість, наполегливість, допитливість, сучасність, обізнаність і відповідальність.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Основне моє захоплення – це німецька мова та робота з дітьми. Але крім цього я люблю проводити час зі своєю сім’єю та дивувати їх своїми кулінарними шедеврами.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux