Тимошенко Марина Петрівна
Місце роботи
|
Навчально-виховний комплекс «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2008 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Дистанційний тренінг «Використання карт знань у практичній діяльності педагога», «Як спланувати навчальний проект» (2018)
Онлайн-курс «DSD-Gold»(2017) Курси Goethe Institut, м. Київ, м. Кропивницький (2017) Семінар учителів німецької мови «Молодь дебатує», м. Одеса (2014) Курси підвищення кваліфікації учителів німецької мови «Комплексна реалізація діяльнісного, комунікативного та соціокультурного підходів до вивчення іноземних мов» (2014) Курси підвищення кваліфікації учителів німецької мови «Принципи роботи у середній школі», Німеччина (2012) |
Загальний стаж роботи
|
13 років
|
Педагогічний стаж
|
13 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
13 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Nur der ist geborener Lehrer, welcher die Begeisterung seiner Schüler erwecken kann» («Природжений учитель лише той, хто може пробудити в учня захоплення»).
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=F6AMVnbOc_Q&feature=youtu.be
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний вчитель – це людина психологічно та емоційно компетентна – вміє створювати позитив у навчанні, толерантний, справедливий, розуміє внутрішній світ дитини.Як лідер і менеджер – бере відповідальність за успіх свого учня, добре працює у команді з колегами, є порадником та другом для дітей. Успішний учитель знаходить цікавий матеріал, любить свою роботу, реалізує себе через роботу, а ще є творчим, мобільним, вміє створити середовище для ефективного навчання та розкриття таланту дитини. А також володіє презентаційними навичками – використовує доцільні методи та результативні практики викладання матеріалу, використовує ІКТ, підтримує принцип спільної відповідальності – учитель-учні-батьки! Отож, формує компетентного учня, конкурентного фахівця. Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?
|
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?
Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі?
|
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?
Чого прагнете навчитися? Моє прагнення – успішно закінчити онлайн-курс «DSD-Gold» та отримати сертифікат. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?
Які Ваші очікування від конкурсу? Мої очікування від конкурсу – перевірити себе, власні можливості, набуття нового досвіду та підвищення професійного рівня, а також наповнення позитивними емоціями і незабутніми враженнями. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?
Які Ваші захоплення (хобі)? Основне моє захоплення – це німецька мова та робота з дітьми. Але крім цього я люблю проводити час зі своєю сім’єю та дивувати їх своїми кулінарними шедеврами. |