Ніколаєва Айна Тачмуратівна
Місце роботи
|
Болградський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – ліцей» Болградської районної ради Одеської області
|
Посада
|
Вчитель німецької та англійської мов
|
Освіта
|
Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2010 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів англійської та німецької мов при Одеському інституті удосконалення вчителів (2017)
|
Загальний стаж роботи
|
7 років
|
Педагогічний стаж
|
7 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
7 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Звання
|
|
Педагогічне кредо
|
«Я маю на меті створити зв’язок між науками, змусити їх зійтись в одному центрі. Цей центр – дитина, до якої все сходиться, від якої все розходиться» (Ж.-О. Декролі)
|
Посилання на профіль в освітній мережі для вчителів Майкрософт
|
https://education.microsoft.com/Status/Public?token=LEnd6fR6
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=2Upem
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://ainaniko.at.ua
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний вчитель – це творча особистість та професіонал, якому притаманні гнучкість та нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидкого плину життя, та який здатний до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації впродовж усього життя.Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух... (А. Дістєрвег) Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? До рис, притаманних особисто мені, я можу віднести креативність, об’єктивність, інтелект, інновації, саморозвиток та толерантність.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Сучасний стан освіти в Україні потребує докорінних змін; реформа освіти у нашій країні, на мою думку, можлива лише за умови підтримки її соціально свідомими, готовими до змін педагогами України, які прагнуть йти вперед. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Методична проблема «Розвиток основних принципів інтегрованого навчання учнів на уроках іноземних мов», над якою я працюю, є актуальною у період реформування освіти поряд з принципами гуманізації та демократизації освіти, тому що інтеграція забезпечує активізацію пізнавальної діяльності дітей, стимулює інтерес до навчання, робить можливим взаємозв’язок навчальних дисциплін та показує зв'язок з життям.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Для реалізації науково-методичної проблеми на уроках я використовую принципи єдності, наочності, практичності та розвитку міжпредметних зв’язків.Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Обмін досвідом з колегами є важливою запорукою саморозвитку педагога, тому я сподіваюся, що мої розробки з методичної проблеми стануть корисними для моїх колег, а обмін знаннями та розробками стане поштовхом для подальшого професіонального розвитку. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Основні досягнення вчителя – це досягнення його учнів.Я можу пишатися учнями, які постійно беруть участь у конкурсах-захисту робіт МАН, та посідають призові місця на районному етапі; учнями, які продовжують освіту в Німеччині та які здатні практично застосовувати знання німецької мови в житті. Чого прагнете навчитися? Я прагну навчитися бути конкурентоспроможною особистістю, готовою брати ініціативу та йти вперед, щоб бути насамперед прикладом для своїх учнів. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? На мою думку, запорукою успіху у конкурсі «Учитель року» є розцінювання конкурсу не як змагання між педагогами, а як можливість збагатити свої знання, підвищити власну професійну майстерність та як чудову можливість обміну досвідом з колегами.Які Ваші очікування від конкурсу? Мої очікування від конкурсу – знайомство з роботами колег та шкіл України, розширення мого педагогічного світогляду. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Під час усього періоду підготовки та участі у конкурсі мене підтримують моя сім’я та колеги.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Серед якостей, які мені допомагають досягти мети, найвагомішими є прагнення навчатися та самореалізуватися і постійно рухатися вперед.Які Ваші захоплення (хобі)? Мої захоплення: малювання, написання віршів, читання книг та подорожі. |