Курганська Ольга Сергіївна
Місце роботи
|
Загальноосвітній навчальний заклад «Міжнародна школа «Глобус»
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Київський національний лінгвістичний університет, 2007 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Проходження семінарів та тренінгів від видавництва Hueber та онлайн курсів Coursera (2015-2018)
Курси підвищення кваліфікації в Ґете-Інституті з підготовки учнів до екзамену В1 (2016-2017) Підвищення кваліфікації в Київському університеті імені Бориса Грінченка (2014) |
Загальний стаж роботи
|
12 років
|
Педагогічний стаж
|
6 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
5 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
|
Педагогічне кредо
|
«Люби свою професію і надихай оточуючих»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/BAcqSgk591o
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Портрет сучасного учителя:Сучасний учитель – це: високоморальна та соціально усвідомлена і активна людина; людина, яка має пошуково-проблемний стиль мислення; людина, яка має розвинені інтелектуально-логічні здібності, вміє аналізувати, обґрунтовувати, пояснювати, виділяти головне тощо; людина, яка вміє критично мислити; творча людина; смілива людина, яка готова до ризику, цілеспрямована, допитлива, самостійна, наполеглива; людина, яка має амбіції та бажання вчитись, самовдосконалюватись і реалізовувати себе; людина, яка має комунікативні здібності; людина, яка має здатність до самоуправління; людина, яка має високий рівень культури Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Я намагаюсь бути сучасним вчителем та відповідати вищевказаним якостям.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Освіта в Україні має активно розвиватись і переходити на якісно високий рівень. Оскільки рівень освіти наших дітей – це рівень життя в майбутньому нашої країни. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Комунікативний підхід до вивчення мови, розробка дидактичних ігор та матеріалів для вивчення німецької мови.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Я активно використовую у навчанні:
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Я готова поділитись власними розробками та досвідом. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Мої учні посіли призові місця на олімпіаді з німецької мови, є учасниками Малої академії наук та захищали свої дослідницькі роботи з німецької мови, активно беруть участь у конкурсах та змаганнях у Ґете-Інституті.Чого прагнете навчитися? Прагну вдосконалити свої знання з німецької мови, отримати більше методичних навичок та написати посібник з вивчення німецької мови. |
|
Знай наших! Які Ваші очікування від конкурсу? «Учитель року» для мене – це можливість отримати новий досвід та емоції. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Під час конкурсу мене підтримує колектив і родина.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Моя цілеспрямованість, позитивний погляд на життя, бажання вдосконалюватись, отримувати новий досвід.Які Ваші захоплення (хобі)? Мої захоплення: вивчення мов та подорожі. |