Каленик Світлана Юріївна
Місце роботи
|
Малинський загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей№1 ім. Ніни Сосніної» І-ІІІ ступенів
|
Посада
|
Вчитель німецької мови
|
Освіта
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя, 2008 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Обласний семінар «Формування освітнього середовища засобами хмарних технологій», Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (2017)
Вебінар з німецької мови «Діяти і говорити» (2016) Обласний семінар «Сучасний урок іноземної мови з використанням інтерактивних технологій» (2016) Обласний семінар «Автономне навчання. Стратегії та методи» (2014) Семінар «Ganz schön Deutsch» (співорганізатори: Goethe-Institut в Україні, Міністерство освіти і науки України) (2013) Курси підвищення кваліфікації при Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2013) |
Загальний стаж роботи
|
10 років
|
Педагогічний стаж
|
10 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
10 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
|
Педагогічне кредо
|
«Мало знати – потрібно й використовувати.
Мало бажати – потрібно й робити» (Й. Ґете) |
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=Rr-N5s7h2Es
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=rNJgn
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://osvita.ua/school/lessons_summary/deutsch/57188/
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Це всебічно розвинена особистість, що мислить критично, сповідує принципи демократії та лібералізму в освіті, здатна до навчання та пізнання нового.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Захоплююсь своїм предметом і зацікавлюю ним своїх учнів, постійно навчаюсь, вдосконалююсь, вважаю свободу розвитку особистості найвищою цінністю.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі та перебудова навчально-виховного процесу на засадах «розвиваючої педагогіки».Профільна диференціація навчально-виховного процесу; популяризація освіченості через підвищення соціального статусу людей інтелектуальної праці, педагогічних та науково-педагогічних працівників. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? У сучасних умовах реформування освіти вагоме місце займають інтерактивні технології навчання, які дають можливість досягти не лише глибокого засвоєння та розуміння учнями навчального матеріалу, але, в той же час, забезпечують розвиток пізнавальних, творчих здібностей учнів. Саме тому я обрала і працюю над темою «Використання інтерактивних технологій як один із способів підвищення ефективності сучасного уроку німецької мови».Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? У своїй діяльності використовую інноваційні освітні методики і технології, зокрема, інтерактивні технології навчання, формую навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці, поєдную фронтальні та індивідуальні форми і методи навчання, які стимулюють учнів до творчої, продуктивної праці, викликають прагнення до активних дій, спілкування та висловлювання власних думок німецькою мовою, що дозволяє реалізувати особистісно-орієнтоване навчання в повній мірі.Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Досвід, яким готова поділитись: використання інтерактивних технологій на різних етапах уроків німецької мови. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Основним професійним досягненням наразі вважаю те, що мені вдалося віднайти для себе форми та методи навчання, які дозволяють найповніше реалізувати свій творчий потенціал та забезпечити результативність моєї роботи: я та мої учні отримуємо моральне задоволення від спільної праці, я із задоволенням презентую свій досвід, у тому числі, на сторінках педагогічної преси, мої випускники успішно складають ЗНО з німецької мови, імена моїх учнів постійно серед переможців ІІ та ІІІ етапу всеукраїнських олімпіад.Чим Ви пишаєтеся? Пишаюся своїми учнями і випускниками, які обрали німецьку мову як фах.Чого прагнете навчитися? Прагну навчитися глибоко аналізувати власну діяльність, відбирати методи та прийоми, що дають найвищу результативність; навчитися досконало застосовувати індивідуальний підхід у навчанні. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є, на мою думку, любов до свого предмету, наполегливість, цілеспрямованість, креативність і різноманітність моїх уподобань та інтересів.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу очікую нового досвіду, ідей та вражень. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Моя підтримка – моя сім’я.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Відповідальність, наполегливість, креативність.Які Ваші захоплення (хобі)? Вишивання, квіти, подорожі, активний відпочинок, авіація. |