Дремлюга Олександр Олександрович
Місце роботи
|
Криворізька загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 4 з поглибленим вивченням іноземних мов Криворізької міської ради Дніпропетровської області
|
Посада
|
Вчитель німецької мови, заступник директора з навчально-виховної роботи
|
Освіта
|
Криворізький державний педагогічний університет, 2010 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Сертифікат Всеукраїнської спілки германістів вчителів німецької мови та Всеукраїнської спілки германістів викладачів німецької мови «За участь у першому Всеукраїнському форумі вчителів та викладачів німецької мови: Німецька мова у школах та вузах України сьогодні» (2016)
Сертифікат «За участь у польсько-українському освітньому форумі: «Кооперація між українськими та польськими загальноосвітніми навчальними закладами на основі програми «Еразмус+» (2016) Свідоцтво німецького культурного центру «Гете-Інститут» при Посольстві Федеративної Республіки Німеччина в Україні «За участь у проекті «Іспити у школах» у 2015-2016 н.р.» Курси Goethe-Institut на різні тематики: «Використання медіа на уроці німецької мови», «Розвиток фонетичних та граматичних навичок на уроці німецької мови» та ін. |
Загальний стаж роботи
|
9 років
|
Педагогічний стаж
|
8 років
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
8 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
Старший вчитель
|
Педагогічне кредо
|
«Не стій на місці – розвивайся!»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=DzM8QKWgzC4&feature=youtu.be
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://alexwassabiru.wixsite.com/deutschlehrer
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008210222978 |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Кожен сучасний учитель – унікальний і сьогодення потребує від нього інноваційних думок, сучасних ідей. Іноземна мова – це не тільки знання з граматики та лексики, а й необхідність самореалізації в європейському просторі. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Моя педагогічна ідея полягає в упровадженні новітніх інноваційних моделей та авторських механізмів соціалізації особистості учня. Я працюю над темою: «Використання проектних технологій на уроці німецької мови як засіб соціалізації особистості учня», розробив «Методичні рекомендації щодо організації позакласної роботи з німецької мови», «Методичні рекомендації щодо проведення уроків з німецької мови з використанням методу проектів для 6 класів».Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Два роки поспіль я був керівником міського гуртка «Юний науковець» секції: «Німецька мова» Малої Академії наук Дніпропетровської області у м. Кривий Ріг. Співпраця з учнями дала мені можливість реалізуватися як науковий керівник.Починаючи з 2015-2016 н.р. і по теперішній час – організовую за підтримки Goethe-Institut складання міжнародних іспитів з німецької мови на підтвердження мовного рівня учнів 5-9 класів (рівень А1-А2). Я є засновником щорічного конкурсу «Іноземної пісні» та танцювального шоу «Школа має таланти». Ці форми роботи надають можливість учням розкривати їхні творчі здібності, проявляти свою індивідуальність. Тісна співпраця з батьківським комітетом надала можливість цього літа учням нашої школи поїхати до Німеччини на 2 тижні (18.06.2017 – 02.07.2017) на навчання в German Language School Berlin, яке проводилося в столиці Німеччини м. Берлін. Під час навчання у міжнародних групах молоді дипломати – представники нашої школи – зав’язали контакти з новими друзями з Німеччини та інших країн. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? З 2010 року є керівником районного методичного об’єднання вчителів німецької та французької мов Металургійного району, є членом творчої групи КЗСШ №4, яка працює на проектом авторської школи – «Школи дитячої дипломатичної місії».У 2010 році я переміг у районному турі у конкурсах педагогічної майстерності – «Вчитель року – 2010 (номінація: «Німецька мова»)» та конкурсі «Молодий вчитель – кращий за професією». За останні 3 роки роботи був нагороджений:
|
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? Конкурс мені надасть можливість поспілкуватися з колегами, обмінятися ідеями, пропозиціями, інноваціями, по-доброму позаздрити та поділитися наробками, створити свою педагогічну систему, одержати нові знання, продовжити шлях в науку, удосконалити себе як вчителя та допоможе зробити мій особистий внесок в розвиток проекту авторської школи – «Школи дитячої дипломатичної місії». |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? У першу чергу – мої батьки, моя кохана, педагогічний колектив КЗСШ №4, друзі, знайомі. |