• A-
    A+

Сиротенко Володимир Миколайович

 

Місце роботи
Богуславська спеціалізована школа № 1 – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Богуславської районної ради Київської області
Посада
Вчитель фізики та астрономії
Освіта
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси підвищення кваліфікації в Комунальному вищому навчальному закладі Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» (2016)
Загальний стаж роботи
6 років
Педагогічний стаж
6 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
6 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Педагогічне кредо
«Батьки дарують життя, а вчитель навчає, як його прожити правильно»
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=aCoraCsShFA
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=HfLRr
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://study-physics.kiev.ua

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? 

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Сучасний вчитель – це і ерудит, і новатор, і організатор, і мудрий наставник, і дослідник, і професіонал, відкритий для діалогу, креативний, компетентний, який завжди йде в ногу з часом.
І сьогодні я вже не можу бути таким, яким був вчора, але незмінним залишається душевне і ніжне ставлення до кожної дитини, їхні щасливі очі від перемог. Систематична праця над собою – ось моя життєва організація, адже коли я не працюю, то не відчуваю в собі життя. Це справді найкращий спосіб насолоджуватись життям. Кожного дня я одержую задоволення від спілкування зі своїми учнями, їх любов гріє душу, а дитяча енергія додає сил. Я почуваюся щасливим, бо серце віддаю дітям.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? 

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Бути вчителем фізики – це постійний творчий пошук, удосконалення себе як особистості. Для дітей кожен урок повинен стати відкритим, захоплюючою подорожжю, особистим досвідом.
Життя вирує, не зупиняється ні на мить, зазнає кардинальних змін. Інформація оновлюється дуже швидко, не встигнеш – залишишся далеко позаду. Тому намагаюсь все робити вчасно, постійно навчаюсь, відвідуючи семінари, конференції, вебінари, читаю методичні журнали.
Добре знаю, що натхнення не приходить до лінивих. І говорю собі: «Зробив – це звершення. Не буду – це відступ. Не можу – це поразка. Повинен – це твій борг. Зроблю – це слово радості. Можу – це моя сила».
Добре розумію, що вчитель, на якого чекають діти, – це особистість зі сформованим позитивним світоглядом, оптиміст у ставленні до будь-якої дитини, людина, з високим моральним авторитетом і прагненням до оновлення, самовдосконалення.
«Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він усебічно вивчає учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських», – писав Б. Патон.
Я повинен бути цікавим для учнів, адже авторитет учителя створюється не стільки тим, що він знає і чи може відповісти на запитання своїх учнів, скільки тим, як він разом з дітьми, разом з окремою дитиною вирішує ту чи іншу проблему. Я не лише носій інформації, а той, хто задає напрям, траєкторію самоосвіти учня, з любов’ю готуючись до кожного уроку.
Чи легко і просто все це реалізувати на практиці? Звичайно ж, ні! Але я готовий, оскільки добре знаю, що формула якісної сучасної освіти – це креативний учитель + активний учитель + нові технології.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Я – патріот, разом з учнями, хочу жити у високо розвиненій, екологічно чистій європейській державі. Тому, думаючи про майбутнє свого сина і своїх вихованців, намагаюсь пояснити учням, що саме від нас, від нашого ставлення до природи та її ресурсів залежить майбутнє.
Фізика – це наука про природу і для природи.
Я пишаюсь тим, що серед моїх вихованців є майбутні науковці, адже вже зараз їх цікавлять питання, пов’язані з перспективами видобутку біогазу в районах із розвиненою сільськогосподарською інфраструктурою, енергозбереження, гуманним ставленням до проблем довкілля і забезпечення екологічної безпеки.
За шість років роботи у школі підготував:
  • одного лауреата ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН;
  • два переможці та чотири призери ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з астрономії;
  • п’ять призерів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики.
З минулого року є членом журі обласного етапу олімпіади з фізики.

 

Чого прагнете навчитися?

«До свого найкращого уроку вчитель готується все життя», – писав В О. Сухомлинський.
Значить, мій найкращий урок ще попереду.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Запорукою успіху вважаю професіоналізм та старанність.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Конкурс сприймаю як спосіб перевірити себе та виявити недоліки для їх подальшого виправлення.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Якщо вважати, що особистість формує її оточення, то в першу чергу хочеться подякувати родині за підтримку та розуміння, учням та всьому педагогічному колективу нашої школи, які сформували мене як педагога.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux