• A-
    A+

Сидорчик Катерина Михайлівна

 

Місце роботи
Вараська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Вараської міської ради Рівненської області
Посада
Вчитель фізики, заступник директора з навчальної роботи
Освіта
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2011 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Курси вчителів фізики та астрономії при Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2015)
Учасник вебінарів Видавничих груп «Основа», «Ранок»
Загальний стаж роботи
6 років
Педагогічний стаж
6 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
6 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Педагогічне кредо
«Не бійтеся робити те, чого ви не вмієте. Пам’ятайте: любитель будував ковчег, професіонали ж будували Титанік» (Д. Бері)
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=z2ozubt-AOA&t=107s
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://fizika17.webnode.com.ua

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? 

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Сучасний педагог повинен бути партнером-наставником, відійти від традиційного методу навчання, випустити зі школи справжніх людей, готових до самостійного, успішного життя, а в глибині їхніх душ повинен запалати вогник любові до тих, хто заслуговує духовної пошани.
У своїй роботі я намагаюся не зупинятися на досягнутому, прагну відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти, намагаюся бути прикладом для дітей у всьому, бо творчого учня виховує лише творчий учитель. Тому я радію будь-якому, хоч і маленькому, успіху своїх учнів, а коли я бачу хороші результати своєї праці, розумію, я – на вірному шляху.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? 

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу (презентації, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів), інтернет-ресурси.  Ефективним засобом формування предметної й ключових компетентностей учнів у процесі навчання фізики є навчальні проекти. Невід’ємною складовою є фізичний експеримент, у шкільному навчанні він реалізується у формі демонстраційного і фронтального експерименту, лабораторних робіт, фізичного практикуму, дослідницьких навчальних проектів, домашніх дослідів і спостережень. Велику увагу приділяю розв’язуванню різних типів фізичних задач, бо це дозволяє формувати і збагачувати фізичні поняття, розвиває фізичне мислення учнів, їх навички застосування знань на практиці. У процесі розв'язування задач формуються працелюбність, допитливість, самостійність у судженнях, виховується інтерес до навчання, загартовується воля і характер, розвивається вміння аналізувати явища, узагальнювати відомості про них тощо. Розв’язування задач є способом перевірки і систематизації знань, дає можливість раціонально проводити повторення, розширювати і поглиблювати знання, сприяє формуванню світогляду.
У своїй роботі розвиваю ключові компетентності учнів шляхом використання форм роботи, які відображають комунікативно-діяльнісний підхід до освітнього процесу: інтерактивні методики та інформаційно-комунікаційні технології, корпоративне навчання, рольові та ділові ігри, проектні технології, критичне мислення, розвивальне навчання, ігрові методи, групові та індивідуальні форми роботи, звернення до досвіду учнів, що гарантує перетворення кожного школяра на справжнього учасника навчальної діяльності, співтворця й конструктора нових знань. 

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Основними моїми досягненнями є результативність навчання моїх учнів: успішне складання ЗНО з фізики, написання науково-дослідницьких робіт МАН, хороші результати у:
  • предметних олімпіадах (2011-2017 рр. – фізика: ІІ етап – 19 переможців, ІІІ етап – 1 переможець, 2 учасники; 2016 р. – астрономія: ІІ етап – 2 переможці; ІІІ етап – 1 переможець);
  • Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН: (2016 р. – І етап – 3 переможці, ІІ етап – 3 учасники);
  • конкурсі рефератів «Малі Курчатовські читання» (2014-2017 рр. – І етап – 5 переможців (4 перших і 1 третє місця);
  • номінація «Приз глядацьких симпатій» – 3 призери; фінал – 1 переможець (ІІ місце);
  • Брейн-ринзі «Атомна енергетика і світ» (2016/2017 н.р. – перше командне місце, 2017/2018 н.р. – друге командне місце).

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Бути собою!

Які Ваші очікування від конкурсу?

Перейняти досвід роботи колег. Познайомитися з новими цікавими людьми. Пропагувати професію вчителя.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Моєю найбільшою підтримкою є моя сім’я. Вони підтримують мене у всіх моїх починаннях. Також значущою є підтримка колег, які дають поради, діляться досвідом, вірять у мене, підтримують.

 

Які Ваші захоплення (хобі)?

Моє хобі: заняття йогою.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux