Никитюк Віктор Миколайович
Місце роботи
|
Опорний навчальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Локачинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Волинської області
|
Посада
|
Вчитель фізики, заступник директора з навчально-виховної роботи
|
Освіта
|
Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2006 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізики та керівників навчальних закладів при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти (2018, 2013)
Семінар-практикум «Особливості викладання фізики», Національний центр «Мала академія наук України» (2017) «Лідер освітніх інновацій» у Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти (2017) |
Загальний стаж роботи
|
11 років
|
Педагогічний стаж
|
11 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
11 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Успішним буде тільки той вчитель, який сам постійно вчиться»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=r6drn
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
nykytyuk.at.ua
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель повинен бути компетентним, комунікабельним, проактивним, інноваційним, ерудованим.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Вважаю, що мені притаманні комунікабельність, проактивність, здатність до навчання, вміння працювати в команді, не зупинятись на досягнутому і перебувати в постійному пошуку.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю у відновленні пріоритету природничих та технічних дисциплін (STEM-освіта). |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Працюю над формуванням ключових компетентностей учнів на уроках фізики шляхом використання ІКТ.Використовую колективну, групову, індивідуальну форми роботи, словесні, наочні та практичні методи.
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Використання ІКТ на уроках фізики. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? На мою думку, результативність роботи вчителя відображається у результатах навчальної діяльності його вихованців.Щороку мої учні стають призерами обласної олімпіади з фізики, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, турніру юних фізиків, в т.ч. юніорської ліги. У 2016/2017 н.р. учень 10 класу Слупко Владислав був членом збірної команди області, яка представляла Волинь на Всеукраїнському турнірі юних фізиків у м. Одеса; команда здобула ІІ місце в Україні; учень 10 класу Лялюк Андрій брав участь в інтернет-турнірі «Відкрита природнича демонстрація» (секція «Фізика»), результат участі – 9 командне місце серед 178 навчальних закладів України. Мої учні постійно обирають фізику як профільний предмет для вивчення у старшій школі (фізико-математичний, біолого-фізичний профіль навчання). Аналіз вступу до ВНЗ випускників 2016 року свідчить, що із 13 учнів біолого-фізичного профілю 11 обрали спеціальності, пов’язані з фізикою. Чого прагнете навчитися? Планую вивчити англійську мову. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Готовність до конкурсу та особисті якості конкурсантів.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу очікую знайомства з новими цікавими людьми, зустрічі зі знайомими. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги підтримує педагогічний колектив школи.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Комунікабельність, вміння навчатись, проактивність.
Які Ваші захоплення (хобі)? Будівництво власного будинку. |