Лісовська Наталія Романівна
Місце роботи
|
Комунальний заклад «Сербинівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Жмеринської районної державної адміністрації Вінницької області
|
Посада
|
Вчитель фізики
|
Освіта
|
Київський національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2006 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації з математики (2016)
Курси підвищення кваліфікації з фізики, інформатики, астрономії (2016) |
Загальний стаж роботи
|
15 років
|
Педагогічний стаж
|
15 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
15 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти…» (М. Сингаївський) |
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=dqzgN
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? На мою думку, сучасний вчитель має йти у ногу з часом, має бути компетентним у багатьох галузях знань. Він змушений бути мобільним, креативним, комунікабельним, вміти співпрацювати з учнівським та педагогічним колективом.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Особисто мені, як сучасному вчителю, притаманні такі риси: креативність, здатність до критичного мислення, самовдосконалення.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Перспективою розвитку освіти в Україні є забезпечення належної матеріально-технічної бази кабінетів та робочих місць учнів: інформаційно-комунікативним обладнанням, сучасним лабораторним приладдям. Створення державою умов для підняття престижності професії учителя. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? У своїй педагогічній діяльності основний акцент роблю на забезпеченні співпраці учня й учителя на основі застосування інформаційно-комунікативних технологій та інтерактивних методів для формування в учнів інформаційно-цифрової компетентності.Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? У педагогічній діяльності використовую:• ІКТ (комп’ютерні презентації, комп’ютерні тренажери, дистанційні методи навчання, тестова перевірка знань, онлайновий дидактичний матеріал LearningApps.org); • інтерактивні технології (ДЕП — демонстраційно-екранний посібник, ажурна пилка, гронування, сніжна грудка, мозковий штурм, мікрофон).
Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? З колегами можу поділися досвідом впровадження проектної технології (мультимедійні презентації, колективна творча справа, науковий проект). |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Грамота управління у справах сім’ї, молоді та спорту Вінницької облдержадміністрації за сумлінну працю (2007), грамота відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації за підготовку призера районної олімпіади (2014), грамота відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації за підготовку призерів районної олімпіади (2015), грамота відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації за підготовку призерів районної олімпіади (2016), грамота відділу освіти Жмеринської райдержадміністрації за підготовку призерів районної олімпіади (2017), грамота лауреата першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Інформатика». |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі є старанність, креативність, впевненість у власних силах, прагнення успіху.Які Ваші очікування від конкурсу? Від участі в конкурсі сподіваюся на співпрацю з колегами, обмін досвідом, нові ідеї та зустрічей з творчими людьми. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримує педагогічний колектив, мої учні, любляча дружня родина.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Цілеспрямованість, комунікабельність, артистизм, креативність.Які Ваші захоплення (хобі)? Рукоділля, квітникарство та садівництво. |