Куленко Ірина Володимирівна
Місце роботи
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
|
Посада
|
Вчитель фізики
|
Освіта
|
Полтавський педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 1991 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів математики при Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2015)
Курси підвищення кваліфікації вчителів фізики та астрономії при Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2013) |
Загальний стаж роботи
|
26 років
|
Педагогічний стаж
|
26 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
3 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Бажання учня знати фізику залежить від того, наскільки сам учитель захоплений своїм предметом і може зацікавити ним свого учня»
|
Посилання на відеорезюме
|
HTTPS://Education.Microsoft.com/Story/Tutorial?token=FKtdt
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://irina2kulenko.at.ua/
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Учитель – це мудрий та розсудливий правитель, цар Соломон сучасності, англійська королева і Наполеон в одній особі. Він проводить опитування й голосування, досліджує ґрунт на предмет того, які теми або завдання цікавлять його підопічних, дає те, чого їм не вистачає, і мудро вирішує конфлікти. Час від часу віддає кермо влади в руки «народу», підкоряючись його бажанням, а іноді проголошує з трибуни навчальні гасла. Він твердо знає, що учні здатні досягти небувалих висот, якщо відчувають, що їм довіряють, що вони – частина згуртованої і сильної команди, де враховуються бажання й панує демократія. Але найголовніше, учитель – це людина з тонкою й вразливою душею, великим серцем і неосяжним почуттям любові та співчуття.
Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Я навчаю дітей і навчаюся разом із ними. Мені це цікаво. Я працюю, вкладаючи душу; я вчу, радіючи успіхам; чекаю нових звершень, пояснюючи невідоме; відчуваю задоволення, відкриваючи таємниці; сповнююся натхненням, проводячи уроки – я живу, працюючи вчителем.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? На мою думку, освіта в Україні не підніметься на новий рівень, доки відповідальність за неї нестиме тільки школа. Необхідно переконати суспільство в тому, що якісна освіта – стратегічний пріоритет розвитку держави. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Ідеєю мого досвіду є обґрунтування актуальності та ефективності використання елементів інноваційних технологій, інтерактивних методів групового навчання, наскрізного STEM-навчання, проблемних методик із розвитку критичного мислення в навчально-виховному процесі. Проводжу інтегровані уроки, уроки-суди, змагання, рольові ігри. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Мої досягнення – це досягнення моїх учнів: переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з фізики, Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня». Маю й особисті досягнення: переможець міського й учасник обласного конкурсу «Учитель року – 2013» у номінації «Фізика», лауреат ІІІ Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень». |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? На мою думку, запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є бажання, уміння, удача.Які Ваші очікування від конкурсу? Для мене участь у конкурсі «Учитель року» – це ще одна з можливостей випробувати себе, ще один шанс навчитися чомусь новому, по-іншому подивитися на власну діяльність і працю своїх колег. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? За лаштунками – моя сім’я, друзі, колеги.
Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Працездатність, наполегливість, вимогливість до себе, відповідальність за доручену справу – ось ті особистісні риси, які допомагають мені досягати мети.Які Ваші захоплення (хобі)? У вільний час люблю в'язати або читати цікаву книгу. |