• A-
    A+

Главач Роман Антонович

 

Місце роботи
Івано-Франківський фізико-технічний ліцей-інтернат Івано-Франківської обласної ради Івано-Франківської області
Посада
Вчитель фізики
Освіта
Львівський державний університет імені Івана Франка, 1989 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Участь у роботі авторської творчої майстерні вчителів фізики з теми «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі комплексного використання фізичного експерименту» (2013-2014 н.р.)
Загальний стаж роботи
28 років
Педагогічний стаж
19 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
19 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«Рука працьовитих пануватиме, лінивих – платитиме дань» (Приповідки 12.24)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=TNjf2

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? 

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Найперше – компетентним, таким, хто цікавиться своїм предметом, а тому може ним зацікавити своїх учнів. Він для них – приклад, а тому працьовитий, доброзичливий і позитивно налаштований.
Маю надію, що ці риси мої учні в мене знаходять.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Попри всі негаразди у державі позитивні зрушення є, і це дає надію, але… Із України виїжджають… Не найгірші... Найактивніші! Якщо провідники держави не знайдуть способів утримати молодь, то хороших спеціалістів (у тому числі й в освіті) не буде! А отже і перспектив.

«Родзинки» досвіду

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? 

Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Основною моєю педагогічною ідеєю є розробка методу шаблонів, зокрема у викладі кінематики. Саме цим хочу поділитись із колегами.

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

Звичайно, у своїй роботі використовую інші форми та методи навчання. Але  основним вважаю комбінований урок, де поєднується лекційна подача теоретичного матеріалу, демонстрація (за можливістю) певних явищ та розв’язування задач.
Із власного досвіду знаю, що розв’язування задач і є найважливішим критерієм засвоєння учнем нового матеріалу та підґрунтям для його практичного використання.
Надзвичайно ефективним на уроці є створення проблемних ситуацій, вирішення яких сприяє кращому та глибшому розумінню матеріалу уроку.
Постійно практикую індивідуальну роботу із обдарованими дітьми. Вважаю її найефективнішою формою навчання. Робота з такими учнями є найважчою, бо вимагає значно кращої підготовки як учня, так і учителя, проте приносить найбільше задоволення.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

За час роботи в ліцеї мої учні 47 разів ставали призерами та переможцями II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії.
Сім разів підготовлені мною учні були учасниками та призерами ІV-го етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики та астрономії:
Кузів Петро (2009) – диплом учасника, Санчин Михайло (2010) – диплом III ступеня, Санчин Михайло (2011) – диплом II ступеня, Санчин Михайло (2012) – диплом I ступеня, Новак Василь (2012) – диплом III ступеня, Новак Василь (2013) – диплом III ступеня (астрономія), Вощинський Віктор (2014) – диплом II ступеня (астрономія).

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Нові практичні ідеї, зрозумілі як вчителеві, так і учневі.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Бачу у спілкуванні з колегами можливості для свого зростання.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Найперше – дружина та дочка. Їх підтримка та розуміння – вирішальні.
Дуже вдячний за поради і практичну допомогу своїм друзям та колегам. Особливо важлива допомога та поради тих, хто вже був учасником таких конкурсів.

Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети?

У досягненні мети найважливішою є самодисципліна.

 

Які Ваші захоплення (хобі)?

У вільний час люблю майструвати.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux