Дудченко Тетяна Миколаївна
Місце роботи
|
Новомиколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Скадовського районої ради Херсонської області
|
Посада
|
Вчитель фізики
|
Освіта
|
Херсонський державний університет, 2006 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Курси підвищення кваліфікації при Комунальному вищому навчальному закладі «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (2017)
|
Загальний стаж роботи
|
17 років
|
Педагогічний стаж
|
12 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
12 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Я серце дітям віддаю»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/erfQrr4ASRw
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Ця професія вічна. Як би не змінювалося суспільство, як би далеко не йшло воно у своєму розвитку, без учителя йому ніколи не обійтися. Учні навчаються у вчителя багато чому: працьовитості, умінню жити в колективі, бути сміливими і чесними. Ці якості притаманні мені. Учитель – вічний учень. Цілеспрямовано, невпинно треба працювати над собою. І так буде завжди!Учителі своїм прикладом, своїми принципами, своїм життям показують, як жити. Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Забезпечення високої якості освіти відповідно до потреб сталого розвитку держави та з урахуванням європейських і світових досягнень. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? Працюю над реалізацією педагогічної ідеї впровадження нетрадиційних форм проведення уроків фізики. На відміну від звичайних уроків, метою яких є оволодіння знаннями, вміннями та навичками, нестандартний урок найбільш повно враховує вікові особливості, інтереси, схильності, здібності кожного учня.На мою думку, саме такі уроки містять елементи майбутніх технологій, які при групуванні їх у певну систему, що ґрунтується на глибокому знанні потреб, інтересів та здібностей учнів, можуть стати дійсно інноваційними. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? Беру активну участь у міжнародних конкурсах, в екологічній варті. Пишаюся участю у конкурсі «Учитель року – 2018».
Чого прагнете навчитися? Прагну підвищити педагогічну майстерність. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі є: бажання вдосконалюватися, працелюбність, наполегливість, винахідливість, оптимізм.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу очікую позитивних вражень і нового досвіду роботи. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримує: родина, мої колеги, методист району.
Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? У досягненні мети мені допомагають такі якості: справедливість, доброзичливість, відповідальність, компетентність, тактовність, об’єктивність, дисциплінованість, терплячість.
Які Ваші захоплення (хобі)? Мої захоплення: вправно кермую, випікаю солодощі, в’яжу, вишиваю, подорожую. |