Бондарчук Тетяна Вікторівна
Місце роботи
|
Криворізький Центрально-Міський ліцей Криворізької міської ради Дніпропетровської області
|
Посада
|
Вчитель фізики та астрономії
|
Освіта
|
Криворізький державний педагогічний інститут, 1996 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Зимова Web-STEM-школа – 2018
Цикл вебінарів з астрономії обласної Віртуальної аерокосмічної школи (2017) Семінар-практикум «Сучасний підручник як інструментарій компетентнісно орієнтованого навчання: шляхи ефективного впровадження». Видавництво «Ранок» (2017) «Школа педагогічного зростання вчителів фізики м. Кривого Рогу» (2017, 2016) Онлайн-курси: «Фізика. Механіка» на платформі EdEra (2017); «Критичне мислення для освітян» на платформі Prometheus (2017); «Візуалізація даних» на платформі Prometheus (2017); «Наука повсякденного мислення» на платформі Prometheus (2017); «Як створити масовий відкритий онлайн-курс» на платформі Prometheus (2016); «Психологія стресу та способи боротьби з ним» на платформі Prometheus (2016) Серія вебінарів «Інтерактивна школа творчого вчителя» (2016) |
Загальний стаж роботи
|
19 років
|
Педагогічний стаж
|
19 років
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
14 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
«Вчитель живе доти, поки навчається. Як тільки він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель» (К. Ушинський)
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=3JWCi
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://fizika-bondarchuk.jimdo.com/
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Сучасний вчитель, перш за все, має вміти вчитися та бути готовим до навчання впродовж всього життя, відкритим до нового досвіду у впровадженні інновацій в освітньому процесі. Але йому повинні бути притаманні й такі риси, які не залежать від часу: любов до своєї справи та дітей, яких він навчає. Вважаю, що в цьому сенсі я сучасний вчитель, бо не тільки не уявляю собі дня без нових знань, а й отримую задоволення від навчання.У спілкуванні з учнями намагаюсь бачити спочатку особистість, а вже потім її знання та досягнення. Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Стосовно освіти в Україні, вважаю, що школам потрібні перш за все вчителі, які вболівають за свою справу та є непересічними особистостями. Такі вчителі стали б тими «агентами змін», про яких ми так багато чуємо. Вони змогли б змінили ставлення суспільства до шкільних проблем, а далі – подолати ті проблеми, які існують в школах. Тоді школа змогла б стати школою радості для учнів та вчителів: місцем, де учні отримують радість від навчання, а вчителі – задоволення від своєї професійної діяльності. |
|
«Родзинки» досвіду Які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте в освітньому процесі? У роботі застосовую елементи технології розвитку творчої особистості, інтерактивного навчання та мультимедійну технологію. Ці технології застосовую не тільки під час уроків, а й у позаурочній діяльності. Протягом багатьох років збираю «родзинки» методик з розвитку інтелектуальних здібностей та вміння вчитися серед вітчизняних та світових майстрів, проводжу тренінги серед учнів та майстер-класи для вчителів.Впроваджую в практику STEM-освітню технологію через розв’язування винахідницьких задач, залучення учнів до науково-дослідницьких проектів, технічної творчості. Використовую ІКТ: електронні тренажери і фізичні симулятори, віртуальний експеримент, науково-популярні відео та анімацію. Створюю власні цифрові ресурси: презентації, навчальне відео, скрайбінг-анімації, комп’ютерні тести. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся? За останні 5 років 46 учнів стали переможцями районного етапу олімпіад з фізики та астрономії, 16 – міського етапу і 3 – обласного етапу. За цей же період 19 учнів захистило науково-дослідницькі роботи МАН і 13 з них стали призерами міського рівня, а 5 – обласного рівня. Кожен рік багато учнів бере участь та отримує добрі та відмінні результати у конкурсах «Левеня», «Колосок», «МАН-Юніор-Ерудит», «Геліантус».Серед найвищих результатів – всеукраїнські конкурси. Зокрема, у ІІ фінальному етапі Всеукраїнського форуму учнівської та студентської молоді «Дотик природи» (2014) Коровін Георгій посів ІІ місце в номінації «Фізика», а у Всеукраїнському конкурсі МАН-Юніор-Дослідник у номінації «Атрономія» (2017) Галавай Олександр посів ІІІ місце. Вже декілька років команда ліцею стає лауреатом Всеукраїнського Інтернет-турніру з природничих наук. Беру участь у професійних конкурсах, серед них – міський конкурс «Цифрові ресурси», на який я представила свої роботи: «Астрономія-11», «Електричний струм в різних середовищах» та «Розвиток інтелектуальних здібностей». У цьому році брала участь у конкурсі Global Teacher Prize Ukraine. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Думаю, що запорукою успіху у конкурсі є професійні якості вчителів. В той же час розумію, що разом з майстерністю необхідні суто «олімпійські» риси характеру: вміння зосередитися та жага до перемоги.Які Ваші очікування від конкурсу? Від конкурсу «Учитель року» я особисто очікую нових вражень. Сподіваюсь, що доля зведе мене з непересічними педагогами, у яких я навчусь чомусь новому. А спілкування з ними надасть мені натхнення для подальшої роботи. З такими колегами я вже познайомилася під час попередніх турів, тепер очікую вражень від наступної сходинки. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? Життя навчило мене не здаватися, якою б важкою не здавалася ситуація. На шляху до перемоги мене підтримує моя сім’я – чоловік та донька. Вони знають, що професія вчителя – моє покликання, тож намагаються допомагати мені та вірять у мої сили. Сподіваюсь, це допоможе мені у цьому конкурсі.Які Ваші захоплення (хобі)? Говорити окремо про хобі мені важко, тому що воно тісно пов’язане з покликанням мого життя – навчанням.Я багато читаю, і не тільки художні твори. Серед моїх улюблених авторів Тоні Бьюзен та Кен Робінсон – реформатори способів навчання та освіти. Я пройшла багато тренінгів з розвитку когнітивних здібностей, закінчила школу швидкісного читання. А ще полюбляю грати в шахи та пишу вірші. Можна сказати, що моє захоплення – вчитися самій та навчати інших вчитися. |