• A-
    A+

Бондарчук Тетяна Вікторівна

 

Місце роботи
Криворізький Центрально-Міський ліцей Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Посада
Вчитель фізики та астрономії
Освіта
Криворізький державний педагогічний інститут, 1996 рік
Самоосвіта за останні 5 років
Зимова Web-STEM-школа – 2018
Цикл вебінарів з астрономії обласної Віртуальної аерокосмічної школи (2017)
Семінар-практикум «Сучасний підручник як інструментарій компетентнісно орієнтованого навчання: шляхи ефективного впровадження». Видавництво «Ранок» (2017)
«Школа педагогічного зростання вчителів фізики м. Кривого Рогу» (2017, 2016)
Онлайн-курси:
«Фізика. Механіка» на платформі EdEra (2017);
«Критичне мислення для освітян» на платформі Prometheus (2017);
«Візуалізація даних» на платформі Prometheus (2017);
«Наука повсякденного мислення» на платформі Prometheus (2017);
«Як створити масовий відкритий онлайн-курс» на платформі Prometheus (2016);
«Психологія стресу та способи боротьби з ним» на платформі Prometheus (2016)
Серія вебінарів «Інтерактивна школа творчого вчителя» (2016)
Загальний стаж роботи
19 років
Педагогічний стаж
19 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
«Вчитель живе доти, поки навчається. Як тільки він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель» (К. Ушинський)
Посилання на відеорезюме
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=3JWCi
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://fizika-bondarchuk.jimdo.com/

Я – педагог і особистість

Портрет учителя

Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? 

Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам?

Сучасний вчитель, перш за все, має вміти вчитися та бути готовим до навчання впродовж всього життя, відкритим до нового досвіду у впровадженні інновацій в освітньому процесі. Але йому повинні бути притаманні й такі риси, які не залежать від часу: любов до своєї справи та дітей, яких він навчає. Вважаю, що в цьому сенсі я сучасний вчитель, бо не тільки не уявляю собі дня без нових знань, а й отримую задоволення від навчання.
У спілкуванні з учнями намагаюсь бачити спочатку особистість, а вже потім її знання та досягнення.

Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Стосовно освіти в Україні, вважаю, що школам потрібні перш за все вчителі, які вболівають за свою справу та є непересічними особистостями. Такі вчителі стали б тими «агентами змін», про яких ми так багато чуємо. Вони змогли б  змінили ставлення суспільства до шкільних проблем, а далі – подолати ті проблеми, які існують в школах. Тоді школа змогла б стати школою радості для учнів та вчителів: місцем, де учні отримують радість від навчання, а вчителі – задоволення від своєї професійної діяльності.

«Родзинки» досвіду

Які педагогічні технології, методи та форми

Ви використовуєте в освітньому процесі?

У роботі застосовую елементи технології розвитку творчої особистості, інтерактивного навчання та мультимедійну технологію. Ці технології застосовую не тільки під час уроків, а й у позаурочній діяльності. Протягом багатьох років збираю «родзинки» методик з розвитку інтелектуальних здібностей та вміння вчитися серед вітчизняних та світових майстрів, проводжу тренінги серед учнів та майстер-класи для вчителів.
Впроваджую в практику STEM-освітню технологію через розв’язування винахідницьких задач, залучення учнів до науково-дослідницьких проектів, технічної творчості. Використовую ІКТ: електронні тренажери і фізичні симулятори, віртуальний експеримент, науково-популярні відео та анімацію. Створюю власні цифрові ресурси: презентації, навчальне відео, скрайбінг-анімації, комп’ютерні тести.

Кроки до майстерності

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

За останні 5 років 46 учнів стали переможцями районного етапу олімпіад з фізики та астрономії, 16 – міського етапу і 3 – обласного етапу. За цей же період 19 учнів захистило науково-дослідницькі роботи МАН і 13 з них стали призерами міського рівня, а 5 – обласного рівня. Кожен рік багато учнів бере участь та отримує добрі та відмінні результати у конкурсах «Левеня», «Колосок», «МАН-Юніор-Ерудит», «Геліантус».
Серед найвищих результатів – всеукраїнські конкурси. Зокрема, у ІІ фінальному етапі Всеукраїнського форуму учнівської та студентської молоді «Дотик природи» (2014) Коровін Георгій посів ІІ місце в номінації «Фізика», а у Всеукраїнському конкурсі МАН-Юніор-Дослідник у номінації «Атрономія» (2017) Галавай Олександр посів ІІІ місце.
Вже декілька років команда ліцею стає лауреатом Всеукраїнського Інтернет-турніру з природничих наук.
Беру участь у професійних конкурсах, серед них – міський конкурс «Цифрові ресурси», на який я представила свої роботи: «Астрономія-11», «Електричний струм в різних середовищах» та «Розвиток інтелектуальних здібностей».
У цьому році брала участь у конкурсі Global Teacher Prize Ukraine.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»?

Думаю, що запорукою успіху у конкурсі є професійні якості вчителів. В той же час розумію, що разом з майстерністю необхідні суто «олімпійські» риси характеру: вміння зосередитися та жага до перемоги.

Які Ваші очікування від конкурсу?

Від конкурсу «Учитель року» я особисто очікую нових вражень. Сподіваюсь, що доля зведе мене з непересічними педагогами, у яких я навчусь чомусь новому. А спілкування з ними надасть мені натхнення для подальшої роботи. З такими колегами я вже познайомилася під час попередніх турів, тепер очікую вражень від наступної сходинки.

За лаштунками

Хто підтримує Вас на шляху до перемоги?

Життя навчило мене не здаватися, якою б важкою не здавалася ситуація. На шляху до перемоги мене підтримує моя сім’я – чоловік та донька. Вони знають, що професія вчителя – моє покликання, тож намагаються допомагати мені та вірять у мої сили. Сподіваюсь, це допоможе мені у цьому конкурсі.

Які Ваші захоплення (хобі)?

Говорити окремо про хобі мені важко, тому що воно тісно пов’язане з покликанням мого життя – навчанням.
Я багато читаю, і не тільки художні твори. Серед моїх улюблених авторів Тоні Бьюзен та Кен Робінсон – реформатори способів навчання та освіти. Я пройшла багато тренінгів з розвитку когнітивних здібностей, закінчила школу швидкісного читання. А ще полюбляю грати в шахи та пишу вірші. Можна сказати, що моє захоплення – вчитися самій та навчати інших вчитися.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux