Черновол Ганна Миколаївна
Місце роботи
|
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 102 Харківської міської ради Харківської області
|
Посада
|
Вчитель фізичної культури
|
Освіта
|
Харківський державний інститут фізичної культури, 1992 рік
|
Самоосвіта за останні 5 років
|
Участь у (не)конференції міні-EdCamp у м. Харків; третій національній (не)конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine; онлайн-семінарі «Slow peace as an approach to diversity, human right and nonviolence» (2017)
Участь у програмі eTwinning Plus Practical Session для ітвіннерів (2017, 2016) Участь у тренінгу для тренерів ЮНІСЕФ – Україна «Спорт заради розвитку»; вебінарах «The 2nd techmack online event» та «Gabriel’s Seeds - web tool for educators» на освітній платформі eTwinning (2016) Курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури та спецкурс «Методика організації фізкультурно-спортивного дозвілля дітей шкільного віку» при Комунальному вищому навчальному закладі «Харківська академія неперервної освіти» (2014) |
Загальний стаж роботи
|
25 років
|
Педагогічний стаж
|
21 рік
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі
|
4 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
«Життя – це рух!»
|
Посилання на відеорезюме
|
https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=Q2GZa
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://newanni12.wixsite.com/chernovol
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя Яким, на Вашу думку, є сучасний учитель? Сучасний учитель повинен бути всебічно обізнаним, компетентним і здатним до постійної самоосвіти.Які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам? Я цілеспрямована, наполеглива, старанна людина, яка не боїться експериментувати, шукає нові форми роботи для покращення освітнього процесу.Як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? Сподіваюсь, що реформування освіти в Україні дасть змогу учню не тільки набути ключових компетентностей, а й стати високоморальною людиною, гідним громадянином своєї держави. |
|
«Родзинки» досвіду У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка? У своїй роботі використовую тестову форму перевірки теоретичних відомостей із навчальних тем. До кожної з них добираю 6 запитань із трьома варіантами відповідей, серед яких один варіант правильний. Учні відповідають на запитання певними положенням тіла або руховою дією. Відповіді на запитання дає весь клас одночасно, тобто використовую фронтальний спосіб опитування учнів. Це дозволяє учителеві оцінити більшість дітей, відстежити прогалини у засвоєнні навчального матеріалу. У свою чергу, учні можуть проаналізувати свої відповіді, осмислити рівень своєї успішності. Після демонстрації відповіді вчитель називає правильний варіант.Неординарністю такого підходу є і те, що три питання з шести пропонуються англійською мовою. В умовах Нової української школи це дуже важливо: учні усвідомлюють роль іноземної мови як мови міжнародного спілкування у спорті. За допомогою такої форми роботи можна проводити змагання та поділити клас на команди. Вона дає можливість створювати позитивний емоційний настрій на уроці, а учням – розвивати ініціативність, наполегливість, працьовитість, стійкість, оптимізм, рефлексивне ставлення до помилок, толерантність тощо. Яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? Досвідом використання тестової форми перевірки знань готова поділитися з колегами. |
|
Кроки до майстерності Які Ваші основні досягнення? Спортивне звання «Кандидат у майстри спорту України» зі спортивної акробатики.Чим Ви пишаєтеся? Пишаюся тим, що я активний учасник міжнародної освітньої програми eTwinning Plus. Отримала нагороди національного та європейського рівнів. Як учасник турніру з бадмінтону серед вчителів загальноосвітніх навчальних закладів м. Харків посіла ІІ місце.Чого прагнете навчитися? Прагну вдосконалити знання з англійської мови. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Запорукою успіху в конкурсі вважаю професійну компетентність учителя, здатність швидко приймати рішення та нестандартно мислити.Які Ваші очікування від конкурсу? Виявити в собі приховані «резерви» – моє очікування від конкурсу. |
|
За лаштунками Хто підтримує Вас на шляху до перемоги? На шляху до перемоги мене підтримують педагогічний колектив школи, методичний центр районного управління освіти.Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети? Готовність ризикувати, відкритість до нового, самовладання, раціональність дій та вимогливість до себе – якості, які допомагають мені досягати мети.Які Ваші захоплення (хобі)? Заняття фітнесом – моє хобі. |