• A-
    A+

Созонтова Алла Олексіївна


Номінація
Початкова освіта
Місце роботи 
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» Монастирищенської районної ради Черкаської області
Посада  
Вчитель початкових класів
Освіта
Уманський державний педагогічний університет імені П. Г. Тичини, 1999 рік
Самоосвіта 
 
Експрес-курси з методики викладання інформатики в початковій школі, 2017 рік;
навчальний тренінг для тренерів з методики викладання основ здоров’я в 1-4 класах, 2015 рік; курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, 2012 рік
Педагогічний стаж
21 рік
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Не споглядати  й говорити, а творити і вершити


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Здоров’язбережувальні технології (дихальна гімнастика, фізкультхвилинки, пальчикова гімнастика, кольоротерапія), інформаційно-комунікаційні технології, технології інтерактивного навчання, технологія розвитку критичного мислення, ігрові технології, проектна технологія.

У своїй практичній діяльності використовую як традиційні (словесні, наочні, практичні), так і інтерактивні методи. Але частіше використовую інноваційні: «Мікрофон», «Займи позицію», «Два – чотири – разом», «Прес», «Асоціативний кущ», «Незакінчене речення», «Навчаючи – вчуся», «Мозковий штурм», «Робота в парах», «Робота в групах», «Карусель», «Рольова гра», «Передбачення», «Кероване читання», «Читання з позначками», «Запитання до автора», «Щоденник подвійних нотаток», «Кубування», «РАФТ», «Сенкан», «Понятійна таблиця», «Діаграма Венна», «Т-схема», «Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися».

Надаю перевагу таким формам навчання:

за кількістю учнів: індивідуальним, парним та груповим;

за місцем навчання: уроки, екскурсії, тренінги, проекти, квести

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Учити, розвивати, творити, плекати майбутнє нашої держави – це моє покликання. Щоранку, переступаючи поріг рідної школи, вдивляючись у довірливі оченята моїх вихованців, відчуваю щастя – я  Вчитель.

Швидко плине час і ставить нові вимоги до навчання і виховання дітей.  Розуміючи, що вчитель нової школи – це педагог, який іде в ногу з часом, прагне до саморозвитку і самовдосконалення, це особистість, яка розвиває у собі та в учнів позитивне ставлення до життя та оточуючого світу, я твердо переконана, що саме творчий, активний, креативний вчитель може бути цікавим учням та повести їх за собою в незвіданий світ знань. І на думку приходять слова В. Сухомлинського: «У справжнього вчителя – найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і вічно удосконалювальні інструменти, якими він діє на людську душу».

Кожного разу, поспішаючи на урок, запитую себе: «У якій ролі я сьогодні буду для своїх учнів: актора чи майстра, просвітителя чи поводиря у світ знань?». Переступаючи поріг класу,  надзвичайно хвилююсь: чи все продумала, врахувала, передбачила?

Довгий час працюючи у школі, часто запитую себе: «Як зробити так, щоб моїм учням було цікаво на уроці, щоб не залишилося жодного байдужого серця?». Намагаюсь врахувати весь здобутий досвід: який обрати метод, прийом, щоб складне для моїх школярів стало простим і зрозумілим, щоб знання, які отримують мої учні, не залишилися мертвим вантажем у глибинах мозку, а були використані в повсякденному житті.

Найголовнішим своїм завданням вважаю збереження здоров’я моїх вихованців, адже переконана, що тільки здорова людина буде щасливою, енергійною, здатною творити дива. Музикотерапія, кольоротерапія, гімнастики: дихальна, пальчикова, артикуляційна, звукова; вправи-енергізатори, самомасаж тощо – мій щоденний арсенал, який допомагає запобігти втомі учнів, зняти нервово-психічне напруження, створити позитивну психологічну атмосферу в класі, відновити енергію та посилити активність кожного вихованця.

Для мене найбільша радість, коли розпочинається урок, і я побачу всіх своїх учнів: допитливих, бадьорих, з вогниками в очах і бажанням пізнавати нове.

Щастя вчителя – це коли непосида Данилко старанно виконує завдання, а Нікону нарешті вдається самостійно розв’язати задачу. А ось боязлива, недовірлива Настуня вперше підняла руку і дала відповідь на запитання. І розумію, що лід недовіри дівчинки розтанув: вона повірила мені, а найважливіше – в себе.

Саме з таких маленьких, на перший погляд, перемог, зітканий мій робочий день.

Кожного дня я насолоджуюсь спілкуванням зі своїми учнями, їх любов зігріває душу, а дитяча енергія надає мені сили.

Учитель – це моє покликання, моя доля, історія, книга, яку пишу щоднини, усвідомлюючи, що не маю права помилятися, оскільки батьки довірили мені найдорожчий свій скарб – дитину – майбутнє нашої держави


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux