Созонтова Алла Олексіївна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» Монастирищенської районної ради Черкаської області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Уманський державний педагогічний університет імені П. Г. Тичини, 1999 рік
|
Самоосвіта
|
Експрес-курси з методики викладання інформатики в початковій школі, 2017 рік;
навчальний тренінг для тренерів з методики викладання основ здоров’я в 1-4 класах, 2015 рік; курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
21 рік
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Не споглядати й говорити, а творити і вершити
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Здоров’язбережувальні технології (дихальна гімнастика, фізкультхвилинки, пальчикова гімнастика, кольоротерапія), інформаційно-комунікаційні технології, технології інтерактивного навчання, технологія розвитку критичного мислення, ігрові технології, проектна технологія.
У своїй практичній діяльності використовую як традиційні (словесні, наочні, практичні), так і інтерактивні методи. Але частіше використовую інноваційні: «Мікрофон», «Займи позицію», «Два – чотири – разом», «Прес», «Асоціативний кущ», «Незакінчене речення», «Навчаючи – вчуся», «Мозковий штурм», «Робота в парах», «Робота в групах», «Карусель», «Рольова гра», «Передбачення», «Кероване читання», «Читання з позначками», «Запитання до автора», «Щоденник подвійних нотаток», «Кубування», «РАФТ», «Сенкан», «Понятійна таблиця», «Діаграма Венна», «Т-схема», «Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися».
Надаю перевагу таким формам навчання:
за кількістю учнів: індивідуальним, парним та груповим;
за місцем навчання: уроки, екскурсії, тренінги, проекти, квести
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Учити, розвивати, творити, плекати майбутнє нашої держави – це моє покликання. Щоранку, переступаючи поріг рідної школи, вдивляючись у довірливі оченята моїх вихованців, відчуваю щастя – я Вчитель.
Швидко плине час і ставить нові вимоги до навчання і виховання дітей. Розуміючи, що вчитель нової школи – це педагог, який іде в ногу з часом, прагне до саморозвитку і самовдосконалення, це особистість, яка розвиває у собі та в учнів позитивне ставлення до життя та оточуючого світу, я твердо переконана, що саме творчий, активний, креативний вчитель може бути цікавим учням та повести їх за собою в незвіданий світ знань. І на думку приходять слова В. Сухомлинського: «У справжнього вчителя – найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і вічно удосконалювальні інструменти, якими він діє на людську душу».
Кожного разу, поспішаючи на урок, запитую себе: «У якій ролі я сьогодні буду для своїх учнів: актора чи майстра, просвітителя чи поводиря у світ знань?». Переступаючи поріг класу, надзвичайно хвилююсь: чи все продумала, врахувала, передбачила?
Довгий час працюючи у школі, часто запитую себе: «Як зробити так, щоб моїм учням було цікаво на уроці, щоб не залишилося жодного байдужого серця?». Намагаюсь врахувати весь здобутий досвід: який обрати метод, прийом, щоб складне для моїх школярів стало простим і зрозумілим, щоб знання, які отримують мої учні, не залишилися мертвим вантажем у глибинах мозку, а були використані в повсякденному житті.
Найголовнішим своїм завданням вважаю збереження здоров’я моїх вихованців, адже переконана, що тільки здорова людина буде щасливою, енергійною, здатною творити дива. Музикотерапія, кольоротерапія, гімнастики: дихальна, пальчикова, артикуляційна, звукова; вправи-енергізатори, самомасаж тощо – мій щоденний арсенал, який допомагає запобігти втомі учнів, зняти нервово-психічне напруження, створити позитивну психологічну атмосферу в класі, відновити енергію та посилити активність кожного вихованця.
Для мене найбільша радість, коли розпочинається урок, і я побачу всіх своїх учнів: допитливих, бадьорих, з вогниками в очах і бажанням пізнавати нове.
Щастя вчителя – це коли непосида Данилко старанно виконує завдання, а Нікону нарешті вдається самостійно розв’язати задачу. А ось боязлива, недовірлива Настуня вперше підняла руку і дала відповідь на запитання. І розумію, що лід недовіри дівчинки розтанув: вона повірила мені, а найважливіше – в себе.
Саме з таких маленьких, на перший погляд, перемог, зітканий мій робочий день.
Кожного дня я насолоджуюсь спілкуванням зі своїми учнями, їх любов зігріває душу, а дитяча енергія надає мені сили.
Учитель – це моє покликання, моя доля, історія, книга, яку пишу щоднини, усвідомлюючи, що не маю права помилятися, оскільки батьки довірили мені найдорожчий свій скарб – дитину – майбутнє нашої держави
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://classna-kimnata.at.ua/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://classna-kimnata.at.ua/index/moji_video/0-32
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://oipopp.ed-sp.net/node/19868
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=D3gOx3AZ_5Q&t=2s