Щубелка Вікторія Стефанівна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Ужгородської міської ради Закарпатської області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Мукачівський державний університет, 2013 рік
|
Самоосвіта
|
Участь у вебінарах Інтерактивної школи творчого вчителя, 2017 рік;
курси підвищення кваліфікації при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти, 2017 рік; участь в авторському семінарі Васильєвої Д. В. «Вивчення математики за допомогою схем і таблиць у початковій школі», 2016 рік; курс з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні курсу навчальних предметів згідно з Державним стандартом початкової загальної освіти, 2015 рік; участь у всеукраїнському педагогічному інтерактивному марафоні «Суспільний діалог: актуальні питання освіти», 2015 рік; участь у семінарі-практикумі слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, 2014 рік |
Педагогічний стаж
|
22 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«У серце увійде лише те, що йде від серця» (Жан-Жак Руссо)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Сучасна освіта вимагає від учителя початкових класів бути креативним, інноваційним, знати, що головним на уроці має бути учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому завдання вчителя – вибрати такі форми, методи і технології організації навчальної діяльності, які оптимально відповідатимуть поставленій меті на уроці і принесуть потрібний результат.
У своїй педагогічній діяльності використовую різні інноваційні форми роботи та технології, які допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів.
Велику увагу приділяю організації самостійної роботи на уроці, привчаю учнів до самоконтролю і взаємоконтролю. Парна і групова форми роботи стали невід’ємною частиною уроків, вони дають можливість донести навчальний матеріал до кожного учня.
Практикую використання елементів інтерактивних технологій, проблемного, розвивального навчання. Важливим вважаю застосування нестандартних форм проведення уроків, а саме: навчання в грі (рольові, дидактичні ігри, інсценізації), розв’язування ситуативних завдань.
При підготовці до вивчення нової теми даю дітям випереджувальні завдання: відшукати цікаву інформацію про письменника, намалювати ілюстрації до його творів, а із зібраних фактів під час уроку ми формуємо візитівку автора.
Всебічний розвиток особистості школярів намагаюся здійснювати не тільки в ході навчальної діяльності, а й під час проведення позакласних заходів, залучення їх до олімпіад, інтелектуальних конкурсів
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я – вчитель. Здається, так було завжди….
Це мрія мого дитинства, яка стала реальністю. Це моє покликання і взята на себе відповідальність. Відповідальність перед дітьми, батьками, суспільством.
З першого вступу на поріг школи вчитель стає для дитини: батьком, наставником, порадником, прикладом для наслідування. Ось чому я завжди мріяла стати вчителем. Роки роботи в школі, тісне спілкування з учнями, розширили моє дитяче, наївне уявлення про омріяну професію. Я зрозуміла, що навчати дітей зовсім непросто, що любити дітей, таких різних, часто неслухняних і нетямущих, неймовірно важко.
Своїм обов’язком вважаю не тільки вчити дітей писати, читати і рахувати, але і вчити шукати й знаходити відповіді на всі життєві питання, використовуючи як стандартні, так і нестандартні методи роботи. Люблю дивувати, захоплювати своїх учнів, шукати і створювати для них щось цікаве, завжди прагну бути другом, до якого можна звернутися в будь-яку хвилину. Часто ловлю себе на думці, що живу учнями, згадую шкільні події, подумки аналізую вдалі і не зовсім моменти уроків, шукаю шляхи для подолання складних ситуацій. Для мене моя робота стала сенсом життя.
Аналізуючи свою діяльність, розумію, що багато чому ще треба навчитися, багато чого зрозуміти. Адже, щоб вчити інших, потрібно постійно вчитися самому. Керуючись висловлюванням В. Сухомлинського: «Справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні», стараюся постійно поглиблювати свої знання, не боюся важкого і нового.
Уважаю, що професія педагога є надзвичайно важливою для суспільства, оскільки саме від професійної компетентності вчителя залежить успішність виховання та становлення підростаючого покоління.
Я – педагог і пишаюся цим! Люблю свою професію і вірю, що мої зусилля у навчанні та вихованні дітей будуть плідними, адже: «У серце увійде лише те, що йде від серця» (Жан-Жак Руссо)
- Посилання на персональний Інтернет - ресурс http://zos612.wixsite.com/schubelkablog
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://zos612.wixsite.com/schubelkablog/kopiya-golovna
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=j4MnqiGAM1c