Сандич Наталія Іванівна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Вищеольчедаїв Мурованокуриловецького району Вінницької області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Вінницький державний педагогічний інститут ім. М. Островського, 1987 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації «Застосування ігрових технологій на уроках української мови» при комунальному вищому навчальному закладі «Вінницька академія неперервної освіти», 2016 рік;
спецкурс «Неформальна та інформальна освіта як необхідна умова професійного зростання педагога»; Школа інтерактивного навчання освітян області при комунальному вищому навчальному закладі «Вінницька академія неперервної освіти», 2016 рік; курси «Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в освітніх закладах» у Комунальній установі «Мурованокуриловецький методичний кабінет», 2011 рік |
Педагогічний стаж
|
29 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
Свої знання, любов і серце віддаю дітям
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Технології: інтерактивного навчання, проектна технологія, розвитку критичного мислення, інтегровані уроки, ігрові технології;
методи: розповідь-пояснення, бесіда, інструктаж, ілюстрація, демонстрація (відеофільми, презентації, досліди), спостереження, створення ситуації інтересу, пізнавальні ігри, практична робота;
форми роботи: урок (як основна форма навчання), екскурсії, дидактичні ігри, рольові ігри, інтелектуальні ігри, навчально-практичні заняття, дискусійна група, робота в парах і групах, навчання інших (дитина навчає дитину)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Сократ сказав: «Ніхто тобі не друг, ніхто тобі не ворог, а кожен тобі учитель.» Отже на особистість впливають всі, хто її оточує. І як важливо, щоб поряд, особливо в дитячому віці, була людина, яка зрозуміє, підтримає, допоможе, закладе основи людської моралі, навчить вирішувати проблеми і шукати вихід із складних життєвих ситуацій. Такою людиною для дитини стає учитель. І я глибоко переконана, що саме вчитель початкових класів впливає на долю дитини, на її подальше життя.
Зерна добрих людських почуттів у душах молодших школярів можна розвинути тільки щирою любов’ю до них. Дітям потрібна ласка і підтримка, як світло й тепло рослинам. Сьогодні я з впевненістю можу сказати, що моє призначення – бути поруч з дітьми, віддавати їм свої знання, любов і серце. Щирі і довірливі стосунки між учителем і учнем сприймаються дитиною як норма життя. «Раз добром нагріте серце вік не прохолоне», — ці слова Т. Шевченка підтверджують одвічний закон гуманістичного виховання: атмосфера добрих стосунків формує добру людину, авторитарність і грубість сприяють розвитку мізантропічних рис у її характері.
За 29 років роботи з дітьми я знайшла свій шлях у педагогіці. Це – педагогіка партнерства. Педагогіка співробітництва бачить в учневі добровільного і зацікавленого соратника, однодумця, рівноправного учасника педагогічного процесу, турботливого і відповідального за його результати.
Місія Нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками і стати успішною у житті.
Велике щастя і велика відповідальність учителя – закладати фундамент майбутнього покоління!
Учителі! На вас стоять держави!
І вам майбутнє на землі творить!
Отож плекайте сад, бо він не дасть врожаю,
Як добре не подбає садівник!
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://drive.google.com/file/d/0B-ZnqAoUEYUTNkxOYTZOcGhtVnM/view
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=81UeNmVUL08