• A-
    A+

Сандич Наталія Іванівна


Номінація
Початкова освіта
Місце роботи 
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Вищеольчедаїв Мурованокуриловецького району Вінницької області
Посада  
Вчитель початкових класів
Освіта
Вінницький державний педагогічний інститут ім. М. Островського, 1987 рік
Самоосвіта 
 
Курси підвищення кваліфікації «Застосування ігрових технологій на уроках української мови» при комунальному вищому навчальному закладі «Вінницька академія неперервної освіти», 2016 рік;
спецкурс «Неформальна та інформальна освіта як необхідна умова професійного зростання педагога»;
Школа інтерактивного навчання освітян області при комунальному вищому навчальному закладі «Вінницька академія неперервної освіти», 2016 рік;
курси «Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в освітніх закладах» у Комунальній установі «Мурованокуриловецький методичний кабінет», 2011 рік
Педагогічний стаж
29 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
Свої знання, любов і серце віддаю дітям


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технології: інтерактивного навчання, проектна технологія, розвитку критичного мислення, інтегровані уроки, ігрові технології;

методи: розповідь-пояснення, бесіда, інструктаж, ілюстрація, демонстрація (відеофільми, презентації, досліди), спостереження, створення ситуації інтересу, пізнавальні ігри, практична робота;

форми роботи: урок (як основна форма навчання), екскурсії, дидактичні ігри, рольові ігри, інтелектуальні ігри, навчально-практичні заняття, дискусійна група, робота в парах і групах, навчання інших (дитина навчає дитину)

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Сократ сказав: «Ніхто тобі не друг, ніхто тобі не ворог, а кожен тобі учитель.» Отже на особистість впливають всі, хто її оточує. І як важливо, щоб поряд, особливо в дитячому віці, була людина, яка зрозуміє, підтримає, допоможе, закладе основи людської моралі, навчить вирішувати проблеми і шукати вихід із складних життєвих ситуацій. Такою людиною для дитини стає учитель. І я глибоко переконана, що саме вчитель початкових класів впливає на долю дитини, на її подальше життя.

Зерна добрих людських почуттів у душах молодших школярів можна розвинути тільки щирою любов’ю до них. Дітям потрібна ласка і підтримка, як світло й тепло рослинам. Сьогодні я з впевненістю можу сказати, що моє призначення – бути поруч з дітьми, віддавати їм свої знання, любов і серце. Щирі і довірливі стосунки між учителем і учнем сприймаються дитиною як норма життя. «Раз добром нагріте серце вік не прохолоне», — ці слова Т. Шевченка підтверджують одвічний закон гуманістичного виховання: атмосфера добрих стосунків формує добру людину, авторитарність і грубість сприяють розвитку мізантропічних рис у її характері.

За 29 років роботи з дітьми я знайшла свій шлях у педагогіці. Це – педагогіка партнерства. Педагогіка співробітництва бачить в учневі добровільного і зацікавленого соратника, однодумця, рівноправного учасника педагогічного процесу, турботливого і відповідального за його результати.

Місія Нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками і стати успішною у житті.

Велике щастя і велика відповідальність учителя – закладати фундамент майбутнього покоління!

Учителі! На вас стоять держави!
І вам майбутнє на землі творить!
Отож плекайте сад, бо він не дасть врожаю,
Як добре не подбає садівник!


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux