Козлюк Олена Григорівна
Номінація
|
Початкова освіта
|
Місце роботи
|
Олешинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Хмельницького району Хмельницької області
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта
|
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2017 рік
|
Педагогічний стаж
|
10 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
Мудрий не той, хто багато знає, а той, чиї знання корисні
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Здоров’язбережувальні технології: методи словесні (розповідь, бесіда), практичні компенсаторно-нейтралізуючі (дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, вправи для очей), стимулюючі (казкотерапія, фітотерапія); форми (фізкультхвилинки, динамічні перерви, рухливі ігри, екскурсії);
інтерактивні технології: методи (мозковий штурм, гронування, сенкан, кубування, рольові ігри, навчаючи-учусь); форми (парна, групова, колективна);
інтеграційні технології: методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності (створення ситуації інтересу, пізнавальні ігри, проекти);
інформаційні технології навчання: методи (бінарні); форми (мультимедійні презентації, уроки інформатики)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Весняний вечір. Мама з газетою. Оголошення про набір студентів. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Вісім років як одна мить. Я вчитель.
Олешинська школа. Перший клас. Десять учнів. Молодий спеціаліст. Діловий костюм. Велика сумка. Конспекти від руки. Зошити, зошити, зошити…
Мене повчають. Зі мною діляться досвідом. Я навчаю. Мене поважають. Цікавляться моєю думкою. Питають у мене поради.
Проаналізувавши ряд визначень, які дають словники, маючи досвід роботи у початковій школі, зазирнувши у власне серце, можу з упевненістю сказати, що у трактуванні такого багатогранного поняття, як «педагог» мені імпонують слова відомого поета С. Л. Соловейчика: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися.»
Підручники, зошити, перевірка щоденників, цікаві уроки, складні контрольні роботи, веселі перерви, пустотливі учні, зустрічі з батьками – все це моя робота! Дуже цікава робота: кожний день відрізняється від попереднього, кожний урок не схожий на інший, кожний учень індивідуальний. Але в той же час і дуже складна, яка потребує постійної клопіткої праці над собою, вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я вся відкрита, як на долоні, кожен мій рух, кожен крок під «прицілом». Як би погано мені не було, я зобов’язана залишити усі негаразди особистого життя за порогом школи, бути усміхненою, розуміючою, впевненою у собі та у своїх учнях.
У собі намагаюсь розвивати такі якості, як терпіння, інтелігентність, освіченість, тактовність, уважність, мобільність, ерудованість, почуття стилю, смаку, міри, на високому рівні володіти технічними засобами та сучасними освітніми новинками. Адже професія вчителя – це завжди пошук, сумнів, тривога і співпереживання.
Де ж взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в дітях, тільки в усвідомленні величі своєї справи. Щоденне спілкування з дітьми дарує мені радість життя, надію на те, що мої думки та переконання будуть мати продовження. Я щаслива, коли бачу позитивні результати своєї роботи, усмішку на устах учнів, іскорки цікавості в їхніх очах, відчуваю вдячність у поглядах батьків.
Я недосконала, але маю любов до своєї справи і до дітей, вірю, що це головне
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://240284.blogspot.com/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://www.youtube.com/watch?v=yKhZv7ZCDLA
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=8kimIHPXgrY&t=42s
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=tUPqdP34GRE&t=2s
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=J-gIV8mDjEI