• A-
    A+

Бацула Наталія Володимирівна


Номінація
Початкова освіта
Місце роботи 
Харківська гімназія № 152 Харківської міської ради Харківської області
Посада  
Вчитель початкових класів
Освіта
Харківський державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 1994 рік
Самоосвіта 
 
Курси підвищення кваліфікації у Комунальному вищому навчальному закладі «Харківська академія неперервної освіти», 2017 рік;
тематичні спецкурси «Інтегроване навчання як засіб формування та розвитку особистості», «Особистісно орієнтовані технології навчання та виховання», 2011 рік
Педагогічний стаж
22 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
Ніколи не навчати дитину так, як учили мене, тому що вона народжена в інший час, в інших умовах і житиме по-іншому


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Інтерактивні технології колективного та групового навчання; участь у науково-педагогічному проекті «Інтелект України»

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Кожна дитина у своїх фантазіях малює портрет ідеального вчителя. Так, тридцять п’ять років тому, ідучи з мамою до першого класу, маленька Наталка весь час запитувала в неї: «Мамо, а вчитель – це розумний і добрий чарівник із казки чи друг, якщо любить тебе й поважає, цінує найменший успіх? А я, коли виросту, теж буду вчителем?»

Минули роки – і допитлива дівчинка стала вчителем початкових класів. Переконана, що перші роки дитини в школі – початок усіх початків...

Упевнена: у кожної дитини в глибинах її душі заховані срібні дзвіночки. Треба відшукати, торкнутися, щоб вони задзвеніли добрим і веселим дзвоном. Тоді світ дитини стане радісним і світлим. Тоді моя місія як учителя буде виконана.

А яким же хочуть бачити вчителя сучасні діти?

Як це не дивно, але відвертим, чуйним. Найбільше вони потребують любові, доброти, щирості. Саме цих людських якостей так не вистачає нашим дітям у суспільстві. Де дитині отримати тепло, турботу, увагу, коли вона покидає домівку? Якщо вчитель цього не дасть, що буде з нею в майбутньому – дорослому житті? Чи не перетворимося ми в бездушних роботів, машинально виконуючи доручену справу? Чи не будуть нас підстерігати скрізь і всюди холодність, корисливість, бездушність, заздрість?

Сучасні школярі – це майбутні батьки, які будуть формувати уявлення про вчителя у наступного покоління. І чи довірять вони виховання своїх дітей нам?

Зараз учені, педагоги, психологи, батьки, учні, розглядаючи модель ідеального вчителя, говорять про його професійні якості та компетентності. Ця тема залишається актуальною, тому що з плином часу змінюються держава, суспільство, а отже, і вимоги, які висуваються до особистості вчителя.

Які ж якості та компетентності вчителя мають бути константними й незалежними від плину часу, а які повинні бути «рухливими», тобто необхідними вчителю, зважаючи на  вимоги «нового» часу?

Малюючи для себе портрет сучасного вчителя, я вважаю, що, насамперед, він любить дітей різних: гучних і тихих, слухняних і примхливих, старанних і не дуже… Любить їх тому, що вони з країни дитинства, вони – маленькі дорослі.

Що ж іще повинен знати й уміти гарний педагог? Звичайно, він обов’язково має знати дитячу психологію, розуміти душу дитини, уміти ставити собі запитання: «А чи завжди я правий?». Якщо вчитель байдужий до внутрішнього світу дитини, до її переживань, то йому не місце в школі, навіть коли він прекрасно знає свій предмет.

Учитель має рухатися в ногу з часом: використовувати у своїй роботі інновації, досконало володіти матеріалом. Але найголовніше – учитель має бути Людиною з великої літери. Від нас залежить майбутнє наших вихованців, тому пам’ятаймо, що для них ми – взірець багатогранного діаманту, ім’я якому ОСОБИСТІСТЬ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux