• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Нечай Анастасія Василівна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Середня загальноосвітня школа I-III ступенів № 1 м. Києва
Посада
Вчитель музики та художньої культури
Освіта
Ніжинський державний університет ім. М. В. Гоголя, 2009 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, 2015 рік
Педагогічний стаж
7 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст II категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Спочатку любити, а потім вчити


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Сучасне життя висуває свої вимоги й вимагає від учителя активно використовувати інноваційні технології в навчальному процесі.

На своїх уроках я широко використовую інтерактивні методи навчання. Наприклад, «Мозковий штурм», «Мікрофон» при обговоренні таких питань: «Чим музика 21 століття відрізняється від музики 18 століття?», «Які теми в мистецтві є актуальними в усі часи?».

Також активно впроваджую технологію проблемного навчання. Наприклад пропоную учням такі завдання:

  • «Знайди зайве слово і аргументуй свій вибір» (Симфонія, увертюра, пісня, концерт);
  • «Назви композитора за таким асоціативним рядом» (Орган, фуга, поліфонія, Німеччина - Й. С. Бах).

Також пропоную дати назву прослуханому твору, порівняти два виконання одного твору.

Одним із найважливіших завдань сучасної школи є формування творчої особистості, яка здатна до нестандартного мислення, вміє творчо підходити до вирішення проблем. Тому на своїх уроках я пропоную такі творчі завдання:

  • скласти легенду, казку чи оповідання, де головними героями є музика, музичні інструменти, музиканти;
  • намалювати ілюстрацію до музичного твору;
  • виготовити ударні чи шумові музичні інструменти;
  • створити ребуси, кросворди, де б містилися вивченні поняття.

У молодшій школі дуже цікавим для учнів є інсценування пісень, рухи під музику, танцювальні елементи під час виконання пісні.

Для формування пошукової і творчої діяльності у 6-7 класах використовую метод проектів. Серед тем цього навчального року були такі: «Видатні оперні театри світу», «Вулиці Києва, названі на честь композиторів», «Мій улюблений український виконавець».

Засвоюючи поняття «лад», «тембр», «динаміка», пропоную учням ігри «Мажор-мінор», «Хто співає? Відгадай» та «Холодно-гаряче». Для закріплення понять про засоби музичної виразності застосовую гру «Музичний маскарад».

У кінці семестру я традиційно проводжу уроки-вікторини, уроки-конкурси з метою повторення вивченого матеріалу.

Активно на своїх уроках використовую мультимедійні технології для перегляду відеофрагментів музичних творів, фільмів про композиторів, презентацій.

Дуже важливими і необхідними у наш час стали здоров’язберігаючі технології. Одним з завдань уроків музики є зняття нервово-психічного напруження. Тому під час слухання музики використовую прийом «слухання з закритими очима», що є своєрідною релаксацією. Також використовую  пальчикову гімнастику, прийоми кольоротерапії, логоритміки. Задля попередження перевтоми учнів проводжу фізкультхвилинки та ігри-рухавки.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Складно описати в кількох словах себе як людину і педагога. Щоб осягнути всю багатогранність своєї особистості та позиціонування себе як вчителя, йдуть цілі роки. Тому я вирішила, щоб мати змогу стати справжнім викладачем, слід бути вимогливою до себе, все життя вчитися, не боятися помилок, експериментувати, а головне любити дітей і свою роботу. Ми маємо нести добре, світле і вічне, щоб змінювати цей світ на краще, нехай навіть ця зміна відбудеться в душі однієї дитини.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux