Гамрекелі Юлія Зурабівна
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Комунальний заклад освіти «Спеціалізована школа № 129 фізико-математичного профілю» Дніпропетровської міської ради
|
Посада
|
Вчитель музики
|
Освіта
|
Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 рік
|
Самоосвіта
|
Курси «Вчителі мистецтва, які додатково викладають художню культуру та образотворче мистецтво», 2014 рік
|
Педагогічний стаж
|
13 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст ІІ категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Головне – не обігнати когось, головне – не помилитися в напрямку
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Технології:
- інформаційно-комунікативні,
- ігрові,
- мультимедійні,
- проектні
Методи:
- продуктивні,
- проблемні,
- дослідницькі,
- ігрові,
- інтерактивні,
- наочні,
- практичні.
Форми організації НВП:
- індивідуальні,
- групові,
- колективні,
- фронтальні,
- нестандартні форми проведення уроків
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Багряним листом зацвітає осінь ... Квітнуть кани, ранкові роси блищать на чорнобривцях, немов дарують оточуючим увесь жар своєї любові … Поспішаю на роботу … Барвистий серпанок бабиного літа немов пролітає повз мене, розуміючи, що не помічаю його … Ось поріг рідної школи … Голосистий дзвоник вривається в думки, що не покидають мене з самого ранку … Концерт для мене справа звична, але сьогодні він особливий. Сьогодні до рідної школи завітають змужнілі, загартовані війною її колишні учні, які для нас і досі залишаються веселими, безтурботними, іноді не зовсім слухняними хлопчиськами. А після шкільного концерту – поїздка до госпіталю разом із моїми маленькими вихованцями.
Ще зовсім недавно на поріг великого царства музики ступили ці діти. Маленькі, несмілі пташенята, які не вміли в такт плескати своїми крильцями, які не завжди вчасно відкривали ротики. Але час летить невпинно … І з маленьких алмазиків виросли невеличкі діаманти.
Можливо, вони усі різні, хтось яскравіший, хтось скромніший, але вони прикрасили мою душу безсмертним мистецтвом – Музикою.
Призи, грамоти, олімпіади – все це вже було. А душа прагне чогось нового, бо жити аби жити, аби день до вечора – це не для мене. Адже кожна людина, котра має дар від Бога чути – вона щаслива, а коли вона має можливість відчувати музику, коли не тільки відмінним слухом, але й серцем проникає в її душу мелодія, тоді людська душа стає бездонною. Ось саме до такого почуття я прагну весь час. І саме в ньому я бачу сенс життя, адже я – учитель ХХІ століття … А він повинен бути інтелігентним і ерудованим, енергійним і відчайдушним, таким, що прагне виростити вільного, самостійного, відповідального і щасливого громадянина. Бути таким педагогом, до якого учні із задоволенням йдуть на урок, коли вони знають, що на них чекає зустріч з новим, цікавим, незвичайним.
Повернулась додому … Відчуваю крила … Добро пішло в люди. На шибках вікон рідної школи усміхаються сонячні зайчики, які разом із сяючими добротою дитячими очима, дарують мені погожу днину серед дощової осені. Холод, мряка відступає … У колі дітей тепло і затишно …
Листя з клена падає, тулиться до землі ... Учителю, це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим килимом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://cajt-vchitelya-muzichnogo-mistetstva-gamrekeli-yuliji-zurabivni.webnode.ru
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://youtu.be/dcNJyQbBhuk
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=NTVPbqw1GPE
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=o5-sy3RS2UY
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=V6YLQP_o5G0
- Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=XGNfs-A_Dpo