• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Гамрекелі Юлія Зурабівна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Комунальний заклад освіти «Спеціалізована школа № 129 фізико-математичного профілю» Дніпропетровської міської ради
Посада
Вчитель музики
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 рік
Самоосвіта
Курси «Вчителі мистецтва, які додатково викладають художню культуру та образотворче мистецтво», 2014 рік
Педагогічний стаж
13 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст ІІ категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Головне – не обігнати когось, головне – не помилитися в напрямку


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технології:

  • інформаційно-комунікативні,
  • ігрові,
  • мультимедійні,
  • проектні

Методи:

  • продуктивні,
  • проблемні,
  • дослідницькі,
  • ігрові,
  • інтерактивні,
  • наочні,
  • практичні.

Форми організації НВП:

  • індивідуальні,
  • групові,
  • колективні,
  • фронтальні,
  • нестандартні форми проведення уроків

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Багряним листом зацвітає осінь ... Квітнуть кани, ранкові роси блищать на чорнобривцях, немов дарують оточуючим увесь жар своєї любові … Поспішаю на роботу … Барвистий серпанок бабиного літа немов пролітає повз мене, розуміючи, що не помічаю його … Ось поріг рідної школи … Голосистий дзвоник вривається в думки, що не покидають мене з самого ранку … Концерт для мене справа звична, але сьогодні він особливий. Сьогодні до рідної школи завітають змужнілі, загартовані війною її колишні учні, які для нас і досі залишаються веселими, безтурботними, іноді не зовсім слухняними хлопчиськами. А після шкільного концерту – поїздка до госпіталю разом із моїми маленькими вихованцями.

Ще зовсім недавно на поріг великого царства музики ступили ці діти. Маленькі, несмілі пташенята, які не вміли в такт плескати своїми  крильцями, які не завжди вчасно відкривали ротики. Але час летить невпинно … І з маленьких алмазиків виросли невеличкі діаманти.

Можливо, вони усі різні, хтось яскравіший, хтось скромніший, але вони    прикрасили мою душу безсмертним мистецтвом – Музикою.

Призи, грамоти, олімпіади – все це вже було. А душа прагне чогось нового, бо жити аби жити, аби день до вечора – це не для мене. Адже кожна  людина, котра має дар від Бога чути – вона щаслива, а коли вона має  можливість відчувати музику, коли не тільки відмінним слухом, але й серцем  проникає в її душу мелодія, тоді людська душа стає бездонною. Ось саме до такого почуття я прагну весь час. І саме в ньому я бачу сенс життя, адже я – учитель ХХІ століття … А він повинен бути інтелігентним і ерудованим, енергійним і відчайдушним, таким, що прагне виростити вільного, самостійного, відповідального і щасливого громадянина. Бути таким педагогом, до якого учні із задоволенням йдуть на урок, коли вони знають, що на них  чекає зустріч з новим, цікавим, незвичайним.

Повернулась додому … Відчуваю крила … Добро пішло в люди. На шибках вікон рідної школи усміхаються сонячні зайчики, які разом із сяючими добротою дитячими очима, дарують мені погожу днину серед дощової осені. Холод, мряка відступає … У колі дітей тепло і затишно …

Листя з клена падає, тулиться до землі ... Учителю, це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим килимом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux