• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Бачинська Лідія Михайлівна

Номінація
Музичне мистецтво
Місце роботи
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради
Посада
Вчитель музичного мистецтва
Освіта
Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2001 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації на базі Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2014 рік
Педагогічний стаж
15 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Діяльність учителя – це духовна творчість, в якій він – митець, а виховання – мистецтво» (В. Сухомлинський)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технології: ігрового навчання; педагогічних інновацій; розвивального навчання; особистісно орієнтованого навчання.

Методи: інформаційно-рецептивний; репродуктивний; проблемно-пошуковий; візуальний; сугестивний; асоціацій; фокусування; дзеркального рішення; «творчий марафон».

Форми: за кількістю учнів – індивідуальні, мікрогрупові, групові, колективні; за місцем навчання – урок, екскурсії; за часом навчання – урочні, позаурочні (предметні гуртки, вікторини, конкурси, тематичні вечори); за дидактичною метою – комбінований урок, гурток, консультація.

Автопортрет « Я – педагог і особистість»

Закінчуючи Тернопільське музичне училище, я бачила себе студенткою консерваторії, а потім солісткою оперних театрів. Проте доля повернула доріжку життя зовсім в іншу сторону. Я стала студенткою Тернопільського педагогічного університету.

Мені здавалося, що професія, яку я здобувала, зовсім не престижна, більше того, вона ніяк не стосувалася сцени. І це наводило на думку: чи правильно я роблю, чи дійсно я буду вчителем? І ось настав той перший день у школі. Це зовсім інший світ! Це цікаво, захоплююче, вражаюче! Хоча безмежне хвилювання охоплювало душу, та прагнення навчити дітей всього, що я вмію, стало непереборним.

Професія вчителя особлива, адже саме йому довіряють найцінніше у житті – дитячі душі. Саме вони є центром всесвіту, заради якого ми удосконалюємося, розвиваємося, прагнемо бути яскравим, правильним прикладом.

Що ж до музики, то це як безкраї ручаї, які так хочеться перенести до внутрішнього світу дітей. Музика надихає, живить емоції та почуття, розвиває уяву й фантазію. Тому мені, як вчителю музичного мистецтва, надзвичайно поталанило. Під час уроків я вчитель, соліст-вокаліст, піаніст-практик, диригент маленького оркестру шумових інструментів, танцюрист, знавець історії української та зарубіжної музики і просто друг для своїх підопічних. Чи може зрівнятися сцена кращих світових оперних театрів з цим «букетом» позитиву, який я отримую у школі щодня? Звичайно, ні.

Працюючи у Тернопільській загальноосвітній школі № 18, я жодного разу не пошкодувала про вибір професії. Більше того, самовдосконалення вимагає здобуття інших навичок, творчої самореалізації та удосконалення. Звідси і спроба відчути себе учасницею конкурсу «Учитель року – 2017».

Платон свого часу казав: «Майстрами не народжуються, ними стають». Я наполегливо йду до цієї мети, адже моя професія вимагає щоденного навчання. І тільки так я досягну вершин педагогічної майстерності.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux