Бачинська Лідія Михайлівна
Номінація
|
Музичне мистецтво
|
Місце роботи
|
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради
|
Посада
|
Вчитель музичного мистецтва
|
Освіта
|
Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2001 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації на базі Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2014 рік
|
Педагогічний стаж
|
15 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Діяльність учителя – це духовна творчість, в якій він – митець, а виховання – мистецтво» (В. Сухомлинський)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Технології: ігрового навчання; педагогічних інновацій; розвивального навчання; особистісно орієнтованого навчання.
Методи: інформаційно-рецептивний; репродуктивний; проблемно-пошуковий; візуальний; сугестивний; асоціацій; фокусування; дзеркального рішення; «творчий марафон».
Форми: за кількістю учнів – індивідуальні, мікрогрупові, групові, колективні; за місцем навчання – урок, екскурсії; за часом навчання – урочні, позаурочні (предметні гуртки, вікторини, конкурси, тематичні вечори); за дидактичною метою – комбінований урок, гурток, консультація.
Автопортрет « Я – педагог і особистість»
Закінчуючи Тернопільське музичне училище, я бачила себе студенткою консерваторії, а потім солісткою оперних театрів. Проте доля повернула доріжку життя зовсім в іншу сторону. Я стала студенткою Тернопільського педагогічного університету.
Мені здавалося, що професія, яку я здобувала, зовсім не престижна, більше того, вона ніяк не стосувалася сцени. І це наводило на думку: чи правильно я роблю, чи дійсно я буду вчителем? І ось настав той перший день у школі. Це зовсім інший світ! Це цікаво, захоплююче, вражаюче! Хоча безмежне хвилювання охоплювало душу, та прагнення навчити дітей всього, що я вмію, стало непереборним.
Професія вчителя особлива, адже саме йому довіряють найцінніше у житті – дитячі душі. Саме вони є центром всесвіту, заради якого ми удосконалюємося, розвиваємося, прагнемо бути яскравим, правильним прикладом.
Що ж до музики, то це як безкраї ручаї, які так хочеться перенести до внутрішнього світу дітей. Музика надихає, живить емоції та почуття, розвиває уяву й фантазію. Тому мені, як вчителю музичного мистецтва, надзвичайно поталанило. Під час уроків я вчитель, соліст-вокаліст, піаніст-практик, диригент маленького оркестру шумових інструментів, танцюрист, знавець історії української та зарубіжної музики і просто друг для своїх підопічних. Чи може зрівнятися сцена кращих світових оперних театрів з цим «букетом» позитиву, який я отримую у школі щодня? Звичайно, ні.
Працюючи у Тернопільській загальноосвітній школі № 18, я жодного разу не пошкодувала про вибір професії. Більше того, самовдосконалення вимагає здобуття інших навичок, творчої самореалізації та удосконалення. Звідси і спроба відчути себе учасницею конкурсу «Учитель року – 2017».
Платон свого часу казав: «Майстрами не народжуються, ними стають». Я наполегливо йду до цієї мети, адже моя професія вимагає щоденного навчання. І тільки так я досягну вершин педагогічної майстерності.
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://18school.at.ua/index/shkilne_video/0-60
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=qHLrTdcyNFU
- Посилання на конкурсне випробування "Практична" https://www.youtube.com/watch?v=mOSTfwKwzJA