• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Сторожук Олександр Вікторович


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 м. Бара Вінницької області
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2008 рік
Самоосвіта
Курси вчителів фізики та інформатики на базі Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти», 2014 рік
Педагогічний стаж
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Живи так, як навчаєш» (Г. Сковорода)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Для організації навчально-виховного процесу використовую технології і методи: «Пошук скарбів», «Коло ідей», «Евристична бесіда», «Робота в парах», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Дерево рішень», «Дискусія», «Хмаринка тегів», «Інфографіка», «QR-коди» «Дистанційне навчання», «Рольові ігри», «Веб-квести», «Відеоуроки»

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Мабуть, немає на Землі людини, якої б не торкнулася чуйна і турботлива рука Вчителя. Адже саме в школі дитина проводить більшу частину свого часу і тільки справжній учитель здатний зрозуміти, допомогти, навчити вчитися, жити, любити, творити.

Кожен із нас,  вчителів, у школу приходить своїм шляхом. Одні – у данину сімейних традиціям, інші прикипають серцем до професії з дитинства, треті – під впливом талановитих педагогів. У моєму випадку – усе поєдналось.

Вічна суперечка про те, що вважати ядром особистості вчителя: ерудицію або емоційність, багатство досвіду чи проникливість погляду, сердечність чи дотепність, – нескінченна. Моє гасло як вчителя: «З любов’ю до дітей!» Професіоналізм, наполеглива праця, шанобливе ставлення до дитини – ось якості, властиві справжнім вчителям, і ці якості я намагаюся у собі розвивати.

Учитель – це професія, яка вимагає невтомної роботи думки, постійного творчості, величезної душевної щедрості, любові до дітей, безмежної вірності справі, що доводять роки моєї педагогічної діяльності.

Великий дар – бути вчителем, велике щастя – бути учнем талановитого вчителя. Я Вчитель – творець душі. Я, як скульптор, ліплю багатогранну особистість, прищеплюю учням бажання пізнавати навколишній світ.

Ця професія вибрана мною не випадково. Для мене переконливий приклад – мої шкільні вчителі, які були вірними супутниками учнів, робили все можливе, щоб кожен з них міг отримати гідну освіту, вселяли віру в удачу, в здійснення задуманих починань і проектів, підтримували в моменти невдач і розчарувань. Цього вони навчали й мене. Моє завдання – зробити все, щоб підростаюче покоління було щасливим, щоб діти росли патріотами своєї країни, росли розумними і талановитими, були затребувані суспільством. Намагаюся зробити все, щоб діти з бажанням відвідували школу, брали участь в суспільному житті не лише школи, а й міста й району.

На моє глибоке переконання, майбутнє за вчителем, який вчить дітей основам життя, культивує інтелект і знання, володіє сучасними технологіями навчання і є не просто «урокодавцем», а професійним провідником у своїй галузі знань

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux