Сторожук Олександр Вікторович
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 м. Бара Вінницької області
|
Посада
|
Вчитель інформатики
|
Освіта
|
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2008 рік
|
Самоосвіта
|
Курси вчителів фізики та інформатики на базі Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти», 2014 рік
|
Педагогічний стаж
|
9 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Живи так, як навчаєш» (Г. Сковорода)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Для організації навчально-виховного процесу використовую технології і методи: «Пошук скарбів», «Коло ідей», «Евристична бесіда», «Робота в парах», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Дерево рішень», «Дискусія», «Хмаринка тегів», «Інфографіка», «QR-коди» «Дистанційне навчання», «Рольові ігри», «Веб-квести», «Відеоуроки»
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Мабуть, немає на Землі людини, якої б не торкнулася чуйна і турботлива рука Вчителя. Адже саме в школі дитина проводить більшу частину свого часу і тільки справжній учитель здатний зрозуміти, допомогти, навчити вчитися, жити, любити, творити.
Кожен із нас, вчителів, у школу приходить своїм шляхом. Одні – у данину сімейних традиціям, інші прикипають серцем до професії з дитинства, треті – під впливом талановитих педагогів. У моєму випадку – усе поєдналось.
Вічна суперечка про те, що вважати ядром особистості вчителя: ерудицію або емоційність, багатство досвіду чи проникливість погляду, сердечність чи дотепність, – нескінченна. Моє гасло як вчителя: «З любов’ю до дітей!» Професіоналізм, наполеглива праця, шанобливе ставлення до дитини – ось якості, властиві справжнім вчителям, і ці якості я намагаюся у собі розвивати.
Учитель – це професія, яка вимагає невтомної роботи думки, постійного творчості, величезної душевної щедрості, любові до дітей, безмежної вірності справі, що доводять роки моєї педагогічної діяльності.
Великий дар – бути вчителем, велике щастя – бути учнем талановитого вчителя. Я Вчитель – творець душі. Я, як скульптор, ліплю багатогранну особистість, прищеплюю учням бажання пізнавати навколишній світ.
Ця професія вибрана мною не випадково. Для мене переконливий приклад – мої шкільні вчителі, які були вірними супутниками учнів, робили все можливе, щоб кожен з них міг отримати гідну освіту, вселяли віру в удачу, в здійснення задуманих починань і проектів, підтримували в моменти невдач і розчарувань. Цього вони навчали й мене. Моє завдання – зробити все, щоб підростаюче покоління було щасливим, щоб діти росли патріотами своєї країни, росли розумними і талановитими, були затребувані суспільством. Намагаюся зробити все, щоб діти з бажанням відвідували школу, брали участь в суспільному житті не лише школи, а й міста й району.
На моє глибоке переконання, майбутнє за вчителем, який вчить дітей основам життя, культивує інтелект і знання, володіє сучасними технологіями навчання і є не просто «урокодавцем», а професійним провідником у своїй галузі знань
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://infsto.blogspot.com
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://www.youtube.com/watch?v=6AMJ5xcvt0o
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=0pSHthENHeE