Кондратюк Богдан Олексійович
Номінація
|
Інформатика
|
Місце роботи
|
Бущанська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області
|
Посада
|
Вчитель інформатики
|
Освіта
|
Рівненський державний гуманітарний університет, 2011 рік
|
Самоосвіта
|
Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», 2015 рік.
Учасник Програми міжнародного співробітництва «Проектний менеджмент», 2015 рік |
Педагогічний стаж
|
8 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Серед технологій навчання віддаю перевагу інтегральним інноваційним технологіям із використанням широкого спектру апаратних засобів, пов'язаних з мультимедіа. В межах тематики інтегрованого учіння розробив авторську технологію «Мистецько-білінгвістичний підхід до викладання інформатики у школі», стержнем якої є конструювання уроку з використанням музики, вокальних імпровізацій, хореографічних вправ, образотворчих технік, інсценізацій українською та англійською мовами.
Дана технологія, на мою думку, якнайкраще допомагає реалізувати когнітивну, компетентнісну та особистісно-орієнтовану складові. Форми уроку використовую різноманітні, залежно від мети та очікуваного результату. Найбільш цікавими для дітей є уроки у формі гри («брейн-ринг», «поле чудес», «щасливий випадок», «найрозумніший» та ін.)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я, Кондратюк Богдан Олексійович, останні 8 років працюю вчителем Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
У 2008 році закінчив Національний університет «Острозька академія» за спеціальністю «викладач історії».
У 2011 році закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Викладач інформатики. Налаштування комп’ютерних мереж».
У 2015 році закінчив Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» за спеціальністю «Керівник навчального закладу». Був учасником Програми міжнародного співробітництва «Проектний менеджмент».
Обрав для себе викладання інформаційних технологій і програмування не випадково. Творчий потяг до даного напряму відчув ще зі шкільної парти. Інформатика – гнучка і креативна дисципліна, що приваблює широкими можливостями реалізації проектів у різних сферах людської діяльності. Водночас це найдинамічніший предмет шкільного курсу, що постійно розвивається й оновлюється. Тому вчитель, який зупиняється у розвитку, втрачає здатність викладати інформатику.
Мені приємно, що не зважаючи на недостатню наповнюваність (в середньому 9 учнів у кожному класі), мої вихованці посідають призові місця у районному етапі олімпіади, демонструють хороші результати на обласних етапах змагань з інформатики, вживаються в роль аніматорів, художників, веб-дизайнерів, режисерів, захищаючи честь школи у конкурсі «Електронного малюнка та веб-сторінки».
Вважаю, що найкращий спосіб вивчати інформатику – це якомога більша кількість проектів, які учень повинен реалізувати з «білого аркуша» та нестандартний підхід до викладання предмету. Тому я не практикую у своїй викладацькій діяльності слів «вивчити», «прочитати». Натомість пропоную учням «виправити помилку в програмі», «завершити виконання проекту»
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://bohdan-kondratyuk.blogspot.com/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://www.youtube.com/watch?v=1dfch0va6UI
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=0_e_HRRp-hg
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=Nniqjt25cv4
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=dLUAFdozhiI