• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Кондратюк Богдан Олексійович


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Бущанська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет, 2011 рік
Самоосвіта
Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», 2015 рік.
Учасник Програми міжнародного співробітництва  «Проектний менеджмент», 2015 рік
Педагогічний стаж
8 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Серед технологій навчання віддаю перевагу інтегральним інноваційним технологіям із використанням широкого спектру апаратних засобів, пов'язаних з мультимедіа. В межах тематики інтегрованого учіння розробив авторську технологію «Мистецько-білінгвістичний підхід до викладання інформатики у школі», стержнем якої є конструювання уроку з використанням музики, вокальних імпровізацій, хореографічних вправ, образотворчих технік, інсценізацій українською та англійською мовами.

Дана технологія, на мою думку, якнайкраще допомагає реалізувати когнітивну, компетентнісну та особистісно-орієнтовану складові. Форми уроку використовую різноманітні, залежно від мети та очікуваного результату. Найбільш цікавими для дітей є уроки у формі гри («брейн-ринг», «поле чудес», «щасливий випадок», «найрозумніший» та ін.)

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я, Кондратюк Богдан Олексійович, останні 8 років працюю вчителем Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

У 2008 році закінчив Національний університет «Острозька академія» за спеціальністю «викладач історії».

У 2011 році закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за  спеціальністю «Викладач інформатики. Налаштування комп’ютерних мереж».

У 2015 році закінчив Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» за спеціальністю «Керівник навчального закладу». Був учасником Програми міжнародного співробітництва  «Проектний менеджмент».

Обрав для себе викладання інформаційних технологій і програмування не випадково. Творчий потяг до даного напряму відчув ще зі шкільної парти. Інформатика – гнучка і креативна дисципліна, що приваблює широкими можливостями реалізації проектів у різних сферах людської діяльності. Водночас це найдинамічніший предмет шкільного курсу, що постійно розвивається й оновлюється. Тому вчитель, який зупиняється у розвитку, втрачає здатність викладати інформатику.

Мені приємно, що не зважаючи на недостатню наповнюваність (в середньому 9 учнів у кожному класі), мої вихованці посідають призові місця у районному етапі олімпіади, демонструють хороші результати на обласних етапах змагань з інформатики, вживаються в роль аніматорів, художників, веб-дизайнерів, режисерів, захищаючи честь школи у конкурсі «Електронного малюнка та веб-сторінки».

Вважаю, що найкращий спосіб вивчати інформатику – це якомога більша кількість проектів, які учень повинен реалізувати з «білого аркуша» та нестандартний підхід до викладання предмету. Тому я не практикую у своїй викладацькій діяльності слів «вивчити», «прочитати». Натомість пропоную учням «виправити помилку в програмі», «завершити виконання проекту»

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux