• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Князєва Вікторія Миколаївна


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Мелітопольська  спеціалізована школа I-III ступенів № 23 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Посада
Вчитель інформатики та англійської мови
Освіта
Мелітопольський державний педагогічний інститут, 1997 рік
Самоосвіта
Тренінги «SPARE ENERGY HUB», «SPARE ENERGY HUB», «Демократична школа», семінар «First Lego League та First Lego League Junior», курс «Разработка игровых приложений для мобильных устройств», майстер-клас    «Доповнюй реальність!», 2016 рік.
Регіональна науково-практична конференція «Сучасний урок в школі: теорія і практика», 2015 рік.
Конференція з нагоди 5-річчя програми Літньої академії «Демократія в школі», Варшава, Польща, 2014 рік.
ІІ Міжнародна освітня науково-практична конференція  «Новая школа: мой маршрут», 2014 рік.
Курс тренінгів Intel «Метод проектів», 2014 рік.
Курс  @кадемії Epson «Матричні принтери», 2013 рік.
Тренінговий курс «Teaching English with Technology», 2013 рік.
Тренінг на базі Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради «Методика викладання інформатики в початковій школі», 2013 рік.
Тест «Курс Microsoft із цифрових технологій», 2013 рік.
Інтерактивний тренінговий курс Літньої Академії: Демократія в школі, 2012-2013 роки
Педагогічний стаж
20 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
«Діти повинні бути навчені, як думати, а не те, що думати» (Маргарет Мід)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

  • Інтерактивні: кооперативного навчання (робота в парах, в малих групах), колективно-групового навчання «Мозковий штурм», «Навчаючи  навчаюсь»; проектні; медіаосвітні; технологія розвитку критичного мислення; створення ситуації успіху.
  • Включення компоненту ВДГ/ОПЛ (виховання демократичного громадянства й освіти в області прав людини) до навчальних програм з інформатики, зміст якої є інтегративним. Суть технології – формувати громадянську компетентність в учнів під час вивчення всіх предметів навчального плану, зокрема інформатики. Завданням включення демократичного компоненту є доповнення предметноцентричних складових навчальної програми з предмету знаннями та сформованість навичок для того, щоб грати активну роль у демократизації своїх громад, суспільства в цілому, а також всієї країни, відкрити шлях до активних соціальних змін та перетворень, що ґрунтуються на принципах відкритості, діалогічності, цінності унікальності потенціалу кожної особистості, толерантності та творчості в умовах інформаційного середовища. Доцільність навчання молоді критичному мисленню, формування навичок сприйняття дійсності, навчання стратегіям уникнення маніпуляцій тобто включення компоненту ВДГ/ОПЛ до навчальної програми – перший крок сприяння розвитку активної життєвої позиції учнів, активізації громадян у вирішенні власних проблем, реалізації концепцій освіти та навчання впродовж усього життя.
  • Квест та веб-квест технології, суть роботи якої урізноманітнити та зробити живим і цікавим навчальний процес. Технологія веб-квест, використовуючи інформаційні ресурси Інтернет і інтегруючи їх у навчальний процес, допомагає ефективно вирішувати цілий ряд компетенцій: використання ІКТ для вирішення професійних завдань, самонавчання і самоорганізація, робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль), уміння знаходити декілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір, навички публічних виступів. При використанні квесту та веб-квесту у навчанні підвищується мотивація учнів до вивчення дисципліни, з одного боку, і до використання комп’ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я – щаслива людина, бо з поміж тисячі професій обрала найблагороднішу і водночас найважчу – професію вчителя. Про це мріяла з дитинства. Та не тільки про це. Ще хотілося стати актрисою. Тепер розумію, що вчительська справа схожа з акторською майстерністю. Грай, але грай так, щоб твій глядач ані на секунду не засумнівався  у твоїй щирості.

Моя царина – це інформатика. Я викладаю інформатику у 2-11 класах. Відповідно до різних вікових груп змінюються мої ролі: я – учитель-друг і учитель-підліток, учитель-мама і учитель-мудрець. Головна моя задача – розгледіти ті паростки, які перетворюються на таланти, розвивати творчі здібності учнів. Результат роботи вчителя – це успіхи його учнів.

Я – вчитель. А це не просто професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це відповідальність, терпіння, майстерність, самовідданість і творчий потенціал. Ще один важливий аспект діяльності вчителя – самоосвіта і постійний професійний розвиток. Недарма А. П. Чехов казав: «Умный любит учиться, а дурак – учить». Навчаючи інших, учитель навчається сам.

Я – щаслива жінка. Маю прекрасну родину, яка завжди мене підтримує. А це дуже важливо, бо в житті бувають не лише перемоги, а й помилки. Останні треба вміти визнавати і виправляти. І це вміння працює на мій авторитет і в сім’ї, і у шкільному колективі.

Я – наставник і вихователь. Пишаюся тим, що батьки довірили мені майбутнє своїх дітей. І від мене залежить, наскільки успішними вони будуть. Коли  заходиш до класу, бачиш очі дітей: у когось – нудьга і порожнеча, у когось – цікавість, у декого – байдужість. Мені потрібно здогадатись, за яку струну потягнути, щоб вона залунала. Мій урок не закінчується словами «Всі вільні! Всього найкращого!», він продовжується у житті кожної дитини.

Отримую задоволення від трьох складових процесу: від пошуку, реалізації і результатів. Коли коло однодумців (і дітей, і колег) кипить разом із тобою у спільній справі, кожною клітинкою організму відчуваєш потік дофаміну.

  Коли мене запитують, чому я залишаюсь у цьому божевільному місці під назвою Школа, я не знаю, що відповідати. Тому, хто ставить це питання, не зрозуміти мене, бо він не бачив цих допитливих очей, не чув переможного крика «Я зрозумів! Я знайшов! Я знаю!»… А мені пощастило: я бачу і чую це кожного разу і тому – щаслива

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux