• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Бесага Наталія Юріївна

Номінація
Інформатика
Місце роботи
Мукачівський ліцей Мукачівської міської ради Закарпатської області
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Ужгородський національний університет, 2009 рік
Самоосвіта
Регіональна (не) конференція для шкільних педагогів міні-EdCamp LUKOVO «Інноваційні технології в навчанні», 2017 рік.
Курси підвищення кваліфікації вчителів на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, 2016 рік.
Курси з підготовки педагогічних кадрів до використання інформаційних технологій в електронному освітньому середовищі «Щоденник.ua», 2012 рік
Педагогічний стаж
7 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Впевнена, якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде хорошим учителем. Якщо вчитель має тільки любов до учня, як мати, батько, він буде кращий того вчителя, що прочитав усі книги, але не має любові ні до справи, ні до учнів. Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він –  досконалий вчитель


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Вчитель – це новатор, для якого важливий професійний розвиток і подальше його вдосконалення, організаційна та педагогічна культура, особистісні якості, цінності та педагогічна компетентність, який намагається впродовж всієї педагогічної діяльності удосконалюватися.

Найважливіше у моїй роботі вчителя – це завжди пам’ятати, що кожна дитина – особистість, і знайти до неї ключик. Учень має відчути, що він потрібний, що його чекають у школі, вірять у нього, адже він прийшов до школи, щоб постійно збагачувати і розвивати свої розумові здібності. Тому  я ставлю перед собою перспективну мету – підготувати дитину не до наступного уроку, а до самостійного життя, тобто виявити творчий потенціал учня, створити умови для розвитку творчої особистості, яка вміє формувати власну думку, розв’язувати проблеми, здатна самостійно займатися власною освітою.

У  своїй роботі я використовую сучасні інноваційні методи і прийоми, методичну літературу, статті з методичних журналів. Під час уроків і позакласних заходів намагаюсь долучити до роботи й участі якомога більшу кількість учнів і допомогти їм розкрити себе, свій творчий потенціал.

Я намагаюся перебувати в постійному пошуку форм і методів, які б допомагали учням навчатися «вчитися», сприяли розвитку, самопізнанню, становленню дитини, допомагали створювати свою картину світу в процесі творчої праці.

На уроках намагаюся використовувати нестандартні форми організації навчання, інтерактивні, інноваційні технології, щоб кожен урок перетворився на урок-мислення, урок-спілкування, урок-діалог, урок-пошук, урок-творчість і т. д.

Впроваджую педагогічну технологію «Створення ситуації успіху», щоб учень почувався в школі добре, щоб був упевнений у тому, що він «не гірший за інших», а також створюю проблемні ситуації. Прийоми цих технологій дають можливість досягти більшої результативності у роботі на уроках.

На різних етапах уроку використовую ребуси, кросворди, тести, інтерактивні вправи та методи: «незакінчені речення»,   «займи позицію», «фішбоун», «мозковий штурм», «снігова куля». При доборі практичних завдань враховую особливості класу.

Намагаюся встановити з дітьми гарні, доброзичливі стосунки, сформувати колектив, спрямувати процес навчання так, щоб дітям було цікаво вчитися, самостійно набувати знання і радіти своїм відкриттям.

Не зупиняюсь на досягнутому, враховуючи вимоги часу, зміни в освіті, її модернізації, не перестаю вчитися, поповнювати професійно-фахові знання і вміння, вивчаю державні та нормативно-правові документи про освіту та керуюся ними в роботі

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я – вчитель… Це надзвичайно складна, але в той же час важлива діяльність. На мою думку, робота в школі вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Учитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності кожного учня та допомогти їх виявити. Він завжди намагається знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має від природи свій неперевершений та дивовижний талант. Головне – допомогти розкритися здібностям вихованця. Навіть у найпохмуріші часи вчитель має залишатися прагматичним оптимістом, має допомагати втілювати мрії своїх учнів, формувати нових членів суспільства, які матимуть активну громадянську позицію, стануть успішними в європейській Україні.

Кожен день у школі неповторний: його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, що, з одного боку, знаю достатньо, а з іншого, – ще багато чому належить навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій.

Учитель – це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю, творчим потенціалом.

Я щаслива, бо у мене є можливість знову і знову пізнавати цей незвичайний світ разом зі своїми учнями.

Сьогодні суспільство висуває перед учителем нові вимоги. Сучасний учитель – це організатор діяльності на уроці. Сучасний учитель – учитель-дослідник, науковий керівник учнів. Я прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною ХХІ століття: вчити дітей і одночасно вчитися самому, щоб нове покоління відчувало в мені людину, яка живе їх інтересами

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux