• A-
    A+

Ваганова Ірина Дмитрівна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Кривоозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Кривоозерської районної ради Миколаївської області
Посада
Вчитель біології
Освіта
Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини, 2008 рік
Самоосвіта
Курси підвищення при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2016 рік
Педагогічний стаж
8 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Звання
 -
Педагогічне кредо
Вчитель – не той, хто вчить, а той, у якого вчаться


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Навчаючи біології використовую такі форми організації навчального процесу, як індивідуальну, групову (робота в парах, малих групах), колективну, тренінг; надаю перевагу таким методам і прийомам: традиційним (розповідь, бесіда, робота з підручником, ілюстрації і демонстрації) та інноваційним (моделювання біологічних процесів, створення проблемних ситуацій, метод гіпотез, евристичні бесіди, елементи гри, метод проектів)

Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»

Мабуть, немає іншої галузі як наука й освіта,яка б зазнавала таких великих змін. І якщо проаналізувати, чому це так, то цілком зрозуміло, що без освічених талановитих педагогів неможливо досягти прогресу в жодній сфері нашого життя. Саме тому вчитель – це та людина, яка має крокувати в ногу з часом і навіть випереджувати час, щоб вести за собою нові й нові покоління.

Глибина усвідомлення цієї важливої істини прийшла до мене не в шкільні і навіть не студентські роки, а пізніше – коли я відчула себе вчителем. Тому, якщо бути цілком відвертою, то я не можу дати однозначної відповіді, чому обрала саме цю професію. У школі мені дуже подобалася біологія, я щоразу відкривала для себе все нові й нові сторінки цієї захоплюючої науки про світ живої природи.

Сьогодні я – вчитель, і це моє покликання. Кожна дитина – це особистість зі своїми інтересами, думками, поглядами та потребами. Саме тому професія педагога потребує уміння поєднувати й професію лікаря, який лікує дитячі душі, будівельника, який будує людські долі, і скульптора, який надихає на творчість. Не дарма кажуть, що всі професії від учителів, а професія вчителя – від Бога.

Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути в творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються щоденною вчительською працею. Згадую слова Василя Сухомлинського: «Не кожен стане вченим, письменником, артистом, не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати кожен». Саме цього я намагаюся досягти у своїй педагогічній діяльності.

У процесі формування природничо-наукової компетентності учнів забезпечую реалізацію діяльнісного підходу, спрямованого на розвиток навичок науково-дослідницької діяльності, застосування знань і вмінь у майбутньому житті дитини. Із практики своєї роботи можу стверджувати, що такий підхід відіграє провідну роль у викладанні біології та формує в учнів природничо-наукову картину світу, розуміння цінності здорового способу життя.

…За кілька хвилин у одинадцятикласників – біологія. Вони готуються до уроку, вони чекають на зустріч з дивами світу живої природи, а я поруч…




Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux