Редкодубська Світлана Мирославівна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Костопільської районної ради Рівненської області
|
Посада
|
Вчитель біології
|
Освіта
|
Рівненський державний педагогічний інститут, 1998 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації, 2014 рік
|
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Учитель-методист
|
Педагогічне кредо
|
Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що народжують енергію для подолання труднощів, бажання вчитися
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Інтерактивні та інформаційно-комунікаційні технології. Форми роботи: індивідуальні, парні, групові та колективні. Методи: мікрофон, незакінчене речення, мозковий штурм, джиг-со, ПРЕС, інтерв’ю, кольоровий (графічний, словесний) настрій, порушена послідовність, візуалізації, сенкан, кейс-стаді, «ключових» питань, проектів, навчання у співробітництві, словотворення, проблемно-пошукові, дослідницькі, креативне навчання, активне навчання з використанням ІКТ, само- та взаємооцінювання роботи, рефлексивні запитання
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Вісімнадцять років працюю вчителем біології у Костопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4. Можу впевнено сказати, що захоплена у свій предмет. Цікавості у роботі та підтримку в моєму захопленні додає головний її учасник – творчі та неординарні особистості серед учнів.
Одним із напрямків роботи є пошук та розвиток здібностей обдарованих учнів. Вважаю своїм завданням допомогти розкритися особистості дитини, створити умови для її всебічного розвитку.
На уроках і у позакласній роботі веду постійний пошук нових рішень педагогічних проблем, пошук засобів вивчення навчального матеріалу, підтримання та розвитку пізнавального інтересу. У спілкуванні з учнями панує атмосфера доброзичливості, співробітництва. Цікавить і вабить новий, непроторений шлях у навчанні предмету. Таким чином було започатковано науково-дослідницьку роботу учнів у Малій академії наук у своїй школі, реалізацію програми з біології профільного рівня навчання, а також використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній і методичній роботі. Переконана в тому, що комп’ютерні навчальні програми та мультимедійні засоби допомагають сьогодні вчителю розвивати в учнів ключові компетентності значно швидше і ефективніше, ніж використання традиційних засобів. Застосовування педагогічних програмних продуктів (серед них – створених власних) як педагогічного прийому знаходжу на різних етапах навчального процесу: для засвоєння учнями нового матеріалу, виховної роботи, а також учнівські – для представлення результатів дослідницько-пошукової роботи.
Матеріали з досвіду роботи узагальнено у методичних посібниках: «Форми і методи роботи з обдарованими учнями у процесі викладання біології», «Використання інформаційних технологій у роботі вчителя біології», «Використання соціальних сервісів як засобу навчальної діяльності», «Формування ключових компетентностей школярів під час викладання біології у профільній школі».
Педагогічна робота розвинула в мені комунікабельність, відкритість у спілкуванні, яке ціную понад інше. Захоплююсь сучасною популярною і класичною музикою, вільний час люблю проводити за містом на природі, у колі друзів. Найбільше ціную у людях чесність, відвертість, працелюбність, почуття гумору, оптимізм.
У певній мірі залишилась мрійником, це допомагає мені знайти інколи нестандартний вихід із ситуації. Оптимізм та ентузіазм не раз відновлював бажання творити, долати терни і перепони, повертав до щоденної праці. Наполегливість та сила волі розвиваються під час боротьби, а стимулом до неї не раз ставали іскринки в дитячих очах і їх бажання досягти успіху. Показати вершину того успіху, мотивувати, вказати доступний шлях до неї через отримані знання та вміння, а ще взятися за складну справу разом із учнями, щоб подолати труднощі на шляху до неї, отримати справжню інтелектуальну та моральну насолоду від результатів праці, вкладеної у справу – це суть учительської професії.
Спостереження та участь у розвитку зі звичайних, непомітних серед інших, старанних працьовитих учнів у відповідальних, ерудованих, яскравих, творчих особистостей, надихає та стимулює як мене саму, так і колег до нових досягнень.
Упродовж 2007-2016 років вихованці стають призерами творчих Всеукраїнських екологічних конкурсів та акцій, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології, ІІ та ІІІ етапів конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт членів Малої академії наук, реалізують себе у професійному навчанні, обирають майбутню професію у біологічній галузі, залучають своїх близьких та членів родини до співучасті у дослідницьких проектах, передають естафету наступним поколінням юних біологів-науковців. Недарма педагогічний тернистий шлях окриляють та надихають слова мого педагогічного кредо: «Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що народжують енергію для подолання труднощів, бажання учитися»
- Посилання на персональний Інтернет- ресурс https://www.youtube.com/channel/UCC9BrOZ9-J5VKCV31BZJB6g
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://www.youtube.com/watch?v=YD5u9xndSZg
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=ggaGiPSYifI&t=47s
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=RPGs5iWshq0
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=zLDfr4Utpb0