• A-
    A+

Редкодубська Світлана Мирославівна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Костопільської районної ради Рівненської області
Посада
Вчитель біології
Освіта
Рівненський державний педагогічний інститут, 1998 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації, 2014 рік
Педагогічний стаж
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Учитель-методист
Педагогічне кредо
Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що народжують енергію для подолання труднощів, бажання вчитися


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Інтерактивні та інформаційно-комунікаційні технології. Форми роботи: індивідуальні, парні, групові та колективні. Методи: мікрофон, незакінчене речення, мозковий штурм, джиг-со, ПРЕС, інтерв’ю, кольоровий (графічний, словесний) настрій, порушена послідовність, візуалізації, сенкан, кейс-стаді,  «ключових» питань, проектів, навчання у співробітництві, словотворення, проблемно-пошукові, дослідницькі, креативне навчання, активне навчання з використанням ІКТ, само- та взаємооцінювання роботи, рефлексивні запитання

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Вісімнадцять років працюю вчителем біології у Костопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4. Можу впевнено сказати, що захоплена у свій предмет. Цікавості у роботі та підтримку в моєму захопленні додає головний її учасник – творчі та неординарні особистості серед учнів.

Одним із напрямків роботи  є пошук та розвиток здібностей обдарованих учнів. Вважаю своїм завданням допомогти розкритися особистості дитини, створити умови для її всебічного розвитку.

На уроках і у позакласній роботі веду постійний пошук нових рішень педагогічних проблем, пошук засобів вивчення навчального матеріалу, підтримання та розвитку пізнавального інтересу. У спілкуванні з учнями панує атмосфера доброзичливості, співробітництва. Цікавить і вабить новий, непроторений шлях у навчанні предмету. Таким чином було започатковано  науково-дослідницьку роботу учнів у Малій академії наук у своїй школі, реалізацію програми з біології профільного рівня навчання, а також використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній і методичній роботі. Переконана в тому, що комп’ютерні навчальні програми та мультимедійні засоби допомагають сьогодні вчителю розвивати в учнів ключові компетентності значно швидше і ефективніше, ніж використання традиційних засобів. Застосовування педагогічних програмних продуктів (серед них – створених власних) як педагогічного прийому знаходжу на різних етапах навчального процесу: для засвоєння учнями нового матеріалу, виховної роботи, а також учнівські – для представлення результатів дослідницько-пошукової роботи.

Матеріали з досвіду роботи узагальнено у методичних посібниках: «Форми і методи роботи з обдарованими учнями у процесі викладання біології», «Використання інформаційних технологій у роботі вчителя біології», «Використання соціальних сервісів як засобу навчальної діяльності», «Формування ключових компетентностей школярів під час викладання біології  у профільній школі».

Педагогічна робота розвинула в мені комунікабельність, відкритість у спілкуванні, яке ціную понад інше. Захоплююсь сучасною популярною і класичною музикою, вільний час люблю проводити за містом на природі, у колі друзів. Найбільше ціную у людях чесність, відвертість, працелюбність, почуття гумору, оптимізм.

У певній мірі залишилась мрійником, це допомагає мені знайти інколи нестандартний вихід із ситуації. Оптимізм та ентузіазм не раз відновлював бажання творити, долати терни і перепони, повертав до щоденної праці.  Наполегливість та сила волі розвиваються під час боротьби, а стимулом до неї не раз ставали іскринки в дитячих очах і їх бажання досягти успіху. Показати вершину того успіху, мотивувати, вказати доступний шлях до неї через отримані знання та вміння, а ще взятися за складну справу разом із учнями, щоб подолати труднощі на шляху до неї, отримати справжню інтелектуальну та моральну насолоду від результатів праці, вкладеної у справу – це суть  учительської професії.

Спостереження та участь у розвитку зі звичайних, непомітних серед інших, старанних працьовитих учнів у відповідальних, ерудованих, яскравих, творчих особистостей, надихає та стимулює як мене саму, так і колег до нових досягнень.

Упродовж 2007-2016 років вихованці стають призерами творчих Всеукраїнських екологічних конкурсів та акцій, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології, ІІ та ІІІ етапів  конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт членів Малої академії наук, реалізують себе у професійному навчанні, обирають майбутню професію у біологічній галузі, залучають своїх близьких та членів родини до співучасті у дослідницьких проектах, передають естафету наступним поколінням юних біологів-науковців. Недарма педагогічний тернистий шлях окриляють та надихають слова мого педагогічного кредо: «Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що народжують енергію для подолання труднощів, бажання учитися»

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux