• A-
    A+

Пудрій Наталія Георгіївна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 м. Бердичева Житомирської області
Посада
Вчитель біології, директор школи
Освіта
Житомирський державний університет імені Івана Франка (магістратура), 2016 рік;
Житомирський педагогічний університет імені Івана Франка, 1999 рік
Самоосвіта
Участь у вебінарах від видавництва «Освіта»,   виступи на всеукраїнських конференціях, друк наукових статей, 2015, 2016 роки
Педагогічний стаж
17 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Старший учитель
Педагогічне кредо
«Як досягти успіху? Доганяти тих, хто попереду, і не чекати тих, хто позаду» (Аристотель),
«Якщо ми будемо навчати сьогодні так, як ми навчали учора, то ми ризикуємо відібрати у наших дітей завтра» (Джон Дьюї)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Методи: словесні (бесіда, розповідь, дискусія, пояснення, проблемний виклад, інструктаж, лекція); наочні (демонстрування дослідів, зображувальних посібників, мультимедійних презентацій, натуральних об’єктів), практичні (розпізнавання та визначення об’єкта, вправи, спостереження, експеримент), інтерактивні («Біологічна розминка», «Біологічний крос», «Так - ні», «Вірю – не вірю», «Шпаргалка», «Мікрофон», «Взаємоопитування», «Дивуй!», «Мозковий штурм», «Учитель-учень», «Конкурс запитань», «Прес-конференція» та інші).

Методичні прийоми: логічні (виявлення суттєвих ознак, подібності й відмінності об'єктів, аналогія, конкретизація, формулювання висновків, узагальнення), організаційні (активізують пам'ять, уяву, мислення, спрямовують увагу, сприйняття й самостійну роботу учнів, використання фронтальної, групової або індивідуальної роботи учнів, дозування допомоги вчителя, наявність інструкцій щодо спостережень і дослідів), технічні (використання різноманітного обладнання, пристроїв, аудіовізуальних приладів, наочних засобів і матеріалів).

Форми: індивідуальні, кооперативні (колективні) парні, групові.

Технології: критичного мислення, проблемного навчання,  ігрові, дослідницькі, кооперативного, колективно-групового навчання, ІКТ

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я – вчитель із династії

В житті кожної дитини повинен бути свій «дзвіночок», який  

пробудить в ньому все найсвітліше, добре, що може бути в людині. Цим дзвіночком може стати і хороша книга, і добрий учитель, зустріч з прекрасними людьми. Для мене це – моя родинна династія вчителів, перша вчителька, яка викликала в мені інтерес і любов до школи, викладач університету, який переконав мене у вступі саме до біофаку. І мені теж захотілося пробуджувати в своїх учнях мислення, уяву, захоплення предметом, тобто бути тим дзвіночком, який не дає спокою, примушуючи розмірковувати, допитливо шукати відповіді на поставлені мною питання. Переконана, що в серцях і розумі моїх учнів звучить і буде лунати  той самий мій дзвіночок, який допомагатиме знаходити і приймати їм правильні рішення в будь-яких життєвих ситуаціях.

Я вчитель і учень

Сучасний учитель це: вчитель-наставник, учитель-мудрий співрозмовник, вчитель-майстер. Це, безумовно, успішна особистість. «Педагоги не можуть успішно когось вчити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі» (Алі Апшерони). Учитель в сучасному світі – той же учень. Поки він освоює нові методики, впроваджує інновації і вивчає літературу – він вчиться сам. Вважаю, що вчитель повинен не тільки віддавати знання учням, але і вміти вчитися і прагнути до професійного росту.

Я – мобільний вчитель

Учитель «нової школи» повинен бути мобільним, що йде в ногу з часом, сприйнятливим до всього нового, здатним до наукового пошуку і вміючим повести за собою. Високотехнологічний конкурентний світ вимагає особистість креативну, яка вміє орієнтуватися в стрімкому потоці інформації, переробляє її і застосовує в житті. Я повинна допомогти моїм дітям в цьому світі – навчити їх думати, швидко знаходити необхідну інформацію і самостійно приймати рішення.

Я – мама

Мій син – моя опора і надія.

Рідненький, в світлу долю твою вірю.

Продовження моє і втіха щира.

Тебе я  кожен день, як  в свято благословила.

Я – жінка

Я дійсно, слабка половинка,

Нехай переможцям – лаврові вінки!

Історію творять, звичайно, мужчини,

Але лише так, як захочуть жінки. (Н. Шевченко-Очкур)

Посилання на розміщен­ня відеозапису майстер – класу http://www.territory12.in.ua/life/index.php?option=com_content&view=article&id=129&Itemid=70

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux